| کد خبر: 113263 |

◄ انعقاد قراردادهای بندری بخش خصوصی در روز ملی حمل‌ونقل

تین‌نیوز| طی مراسمی به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل و با حضور وزیر راه و شهرسازی، قراردادهای سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بنادر کشور امضا خواهد شد.
 
به گزارش تین‌نیوز، در این مراسم که به منظور تقدیر از اقدامات و خدمات شایسته جامعه بندری و دریایی، به عنوان مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره حمل‌ونقل کشور و به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود، همچنین گزارشی از امضا و مراحل اجرایی سازی دالان حمل‌ونقل و ترانزیت بین‌المللی میان سه کشور ایران، هند و افغانستان (موسوم به توافقنامه چابهار) نیز ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، تشریح دستاوردهای بندری و دریایی دولت تدبیر و امید در دوره پسابرجام و تبیین سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری در بنادر کشور به ویژه در بندر چابهار و ارائه گزارشی از اقدامات سازمان بنادر در حمایت از انعقاد قراردادهای ساخت شناورهای تجاری در قالب استفاده از منابع وجوه اداره شده، از دیگر برنامه های مراسم گرامی روز ملی حمل‌ونقل است.

در این مراسم که اعضای هیأت رئیسه کمیسیون عمران و فراکسیون دریایی و بندری، اعضای انجمن‌های صنفی مرتبط با امور حمل‌ونقل، تعدادی از معاونان وزارت راه و شهرسازی و مدیران شرکت های غیر دولتی فعال در حوزه حمل‌ونقل دریایی حضور خواهند داشت، گزارشی از توافقنامه سه جانبه توسعه همکاری‌های آموزشی میان سازمان بنادر و دریانوردی، دانشگاه جهانی دریانوردی و دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌شود و افزون بر این، اطلس جامع تاریخ دریانوردی ایرانیان و پروژه ساخت قایق ربات خودران برای کنترل، حفاظت و پایش عمق اسکله‌ها و حوضچه‌های بنادر نیز معرفی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی، مراسم گرامی‌داشت روز ملی حمل‌ونقل دوشنبه هفته آینده ۲۹/۹/۹۵ در هتل همای تهران برگزار می‌شود. 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.