| کد خبر: 112544 |

راهداران سفیران آرامش در جاده ها هستند

تین‌نیوز| مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در رزمايش مشترك طرح زمستانه جهت اعزام ماشين آلات راهداري ،گشتهاي پليس راه و گروه هاي امدادي همچون هلال احمر ، اورژانس به محورهاي كوهستاني و گردنه هاي برفگير استان كه در فرماندهي نيروي انتظامي استان برگزار گرديد ضمن قدرداني از زحمات همه دست اندركاران در خصوص ايمني راهها در فصل زمستان بيانكرد : راهدار سفير آرامش جاده هاست و در ذهن خود چيزي به جز خدمت به همنوع و رفاه و آسايش آن نمي انديشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مهندس احمد آفرین محمد زاده در حاشيه اين رزمايش اظهارداشت: راهداري عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ايثارگري است كه رضايت خداي سبحان و خشنودي و آسايش خاطر همه انسانهايي كه در گذر شريانهاي حياتي كشور يعني ( راه ) در حال عبور و مرور مي باشند را همواره در انديشه پاك و بي آلايش خود قرار داده است.

وی در خصوص فعاليتهاي راهداري اين اداره كل خاطرنشان ساخت : این اداره کل در طول سال به طور جاري و ساري در تمامي محورها حضور فعال و طرح ايمني محورها را در دستور كار خود قرار داده و سعي برآن دارد با برنامه ريزي هاي دراز مدت و كوتاه مدتي كه داشته ، بتواند با اجراي پروژه ها يي از قبيل روكش آسفالت ، نصب علائم ، خط كشي و ... شرايط بسيار مطلوبي را در زمستان براي جاده هاي استان ايجاد نمايد تا هيچ راننده و مسافري در طول زمستان در جاده ها دچار مشكل نشود. مهندس محمدزاده تصريح کرد : در طول 10400 كيلومتر راه اصلي ، فرعي و روستايي استان مازندران 20 راهدارخانه ثابت و سيار فعاليت مي كنند كه 300 نفر از راهداران سخت كوش و پرتلاش در قالب 33 اكيپ راهداري زمستاني و با 250 دستگاه ماشين آلات راهداري در 3700 كيلومتر از راههاي برفگير و كوهستاني استان به انجام فعاليت هاي راهداري زمستاني مشغول هستند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خاتمه ضمن اشاره به آمادگي كامل راه و شهرسازي استان درعمليات راهداري زمستاني سال جاري افزود : ذخيره سازي نمك به ميزان كافي ، تجهيز ماشين آلات راهداري زمستاني، هماهنگي و تعامل بسيار مطلوب با دستگاه هاي ذيربط از جمله پليس راه ، هلال احمر و اورژانس و .... از جمله اقدامات درخور توجه اين اداره كل در طرح عمليات راهداري زمستاني امسال مي باشد.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.