| کد خبر: 112493 |

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

زیرساخت های ریلی مرکزی به عنوان قطب صنعت کشور باید افزایش یابد

تین‌نیوز| رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از قطب های صنعت کشور از موقعیت استراتژیک خوبی برخوردار است و این ظرفیت باید با ارتقای خطوط ریلی افزایش یابد.

عزیز اکبریان، روز یکشنبه در سفر به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از صنایع شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تصویب و اجرای قانون رفع موانع تولید در کشور اظهار داشت: لایحه رفع موانع تولید از سوی دولت تهیه و به مجلس ارائه و یک سال قبل در مجلس تصویب شد که اقدام راهگشایی در مسیر حل مشکلات واحدهای صنعتی کشور بود.

وی افزود: شاهد آن هستیم که در سال جاری با اجرای این قانون، بخشی از مشکلات حوزه صنعت و واحدهای صنعتی در کشور رفع شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در رابطه با حل مشکلات صنعت کشور در حال حاضر تعامل و همکاری خوبی میان دولت و مجلس وجود دارد و عزم آن داریم که با تداوم همکاری ها، بر این مشکل فائق آییم.

اکبریان خاطرنشان ساخت: استان مرکزی از قطب های صنعتی کشور است که شهرک ها و واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ فعال و ارزشمندی دارد و چون در مرکزیت کشور، نزدیک به پایتخت و فرودگاه بین المللی قرار دارد، ظرفیت های مناسبی برای رونق صنعت و سرمایه گذاری در آن فراهم است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در سال جاری برای رفع مشکلات حوزه صنعت کشور، گفت: عملکرد دولت در اجرای طرح رونق تولید در سال جاری مطلوب است که باید جدی تر پیگیری شود و در این زمینه بهره گیری از هدایت ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز در راستای رفع مشکل واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، بسیار کارگشا بوده است.

وی در رابطه با عملکرد بانک ها در خصوص رفع مشکلات بخش صنعت، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلاتی از سوی بانک ها در مسیر رونق بخشی به واحدهای صنعتی و تولیدی وجود دارد که باید این موانع برداشته شود و بانک ها موظف هستند در این زمینه همکاری داشته باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.