| کد خبر: 112478 |

◄ اعلام آمادگی ACI برای کمک به ارتقای سطح خدمات هوانوردی ایران

تین‌نیوز| مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) از آمادگی برای كمك به ایران به‌ عنوان یكی از اعضای مهم این اتحادیه در عرصه فرودگاهی و هوانوردی جهت ارتقای سطح كیفی و كمی خدمات هوانوردی در ایران خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز، چاو مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) و هیئت همراه متشكل از مدیران اقتصادی این اتحادیه با حضور در شركت فرودگاه‌ها با اعضای هیئت مدیره و مدیران این شركت دیدار و گفتگو كردند.

در این دیدار که در راستای گسترش فعالیت‌ها و ارتباطات شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و برداشتن گام‌های پیشرفت در توسعه روابط بین‌المللی صورت گرفت٬ نمایندگان ACI گزارش کاملی از مطالعات این اتحادیه در خصوص شرایط اقتصادی و وضعیت صنعت هوانوردی و فرودگاهی در منطقه خاورمیانه و ایران ارائه دادند.

نمایندگان ACI همچنین بر استفاده ایران از فرصت افزایش تقاضای سفرهای هوایی در این منطقه تاكید و آمادگی خود را برای كمك به ایران به‌عنوان یكی از اعضای مهم این اتحادیه در عرصه فرودگاهی و هوانوردی جهت ارتقای سطح كیفی و كمی خدمات هوانوردی در ایران اعلام كردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس اعلام دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و همکاری‌های بین‌المللی٬ در این نشست غلامحسین باقریان عضور هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی ضمن قدردانی از ابراز تمایل ACI برای همراهی با شركت فرودگاه‌ها، آمادگی و برنامه شركت فرودگاه‌ها برای حضور فعال در كمیته‌های تخصصی و اجلاس منطقه‌یی و بین‌المللی اتحادیه ACI  را اعلام و بر افزایش همكاری‌ها در جهت انتقال دانش نوین هوانوردی تاکید کرد.

این نخستین بار است كه مدیران ACI در این سطح برای دیدار با مدیران شركت فرودگاه‌ها در ایران حضور پیدا می‌كنند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.