| کد خبر: 112462 |

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور:

تسهیلات لازم جهت تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول پرداخت خواهد

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: تسهیلات لازم جهت تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول پرداخت خواهد شد.

استانداری زنجان، کیومرث سلگی در دیدار هیئت امنای خیرین مسکن ساز استان با استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان، هیئت امنای خیرین مسکن ساز کشور و انجمن های استانی را نهادی مردمی و متخصص در حوزه ساخت مسکن در استان های مختلف کشور عنوان نمود و گفت: انجمن های مردمی و تخصصی ذیل این نهاد در تمامی مراکز استان ها و در بیش از یکصد شهرستان کشور دایر و فعال شده است.
به گزارش تین نیوز، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور از احداث و تحویل حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز در سطح کشور خبر داد و افزود: خیرین مسکن ساز علاوه بر واحدهای مسکونی ساخته شده، با حمایت سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن مورد نیاز خانواده هایی که حداقل دو معلول داشته باشند، نیز بر عهده گرفته اند.
سلگی نهاد خیرین مسکن ساز را تشکیلات مردمی دانست که با ارتباط تنگاتنگ با خیرین سایر حوزه ها و حمایت دستگاه های اجرایی در تامین مسکن اقشار کم درآمد و محروم تلاش می نماید و ابراز امیدواری نمود با فعال سازی واحدهای شهرستانی این نهاد، از سایر ظرفیت های خیرین استان نیز استفاده شود.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: احداث بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور طی برنامه اجرایی ۴ ساله برای خانوارهای دارای دومعلول پیش بینی شده است که در این راستا، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات در شهرها و ۱۸ میلیون تومان تسهیلات در روستاها به این خانوارها اختصاص خواهد یافت.
سلگی در این دیدار به تاریخچه تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز کشور اشاره نمود و اظهار داشت: گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در تامین مسکن محرومین، بسترسازی مناسب و جلب مشارکت های عمومی مردم و خیرین به منظور ساخت مسکن ارزان قیمت، تلاش در جهت اعتلای فرهنگ تولید مسکن مناسب و ارزان برای نیازمندان و اقشار خاص جامعه از جمله اهداف و وظایف انجمن به شمار می رود که از سال ۱۳۵۸ در راستای تحقق فرمان امام و گسترش فرهنگ تامین مسکن محرومین تاسیس و دبیرخانه آن به بنیادمسکن انقلاب اسلامی منتقل گردید.
همچنین مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان گزارشی از اقدامات انجام شده در استان ارائه نمود و گفت: تا سال ۱۳۹۲ حدود ۱۶۹ واحد مسکونی واگذار شده و از سال ۹۳ تا ۹۴ نیز ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب ۳ پروژه مهر نرگس، آفاق و ونوس در زنجان توسط خیرین احداث شده است.
داوود وهابی وطن تعداد واحدهای مسکونی در دست احداث استان را ۵۹۶ واحد برشمرد و خاطرنشان کرد: اغلب این واحدهای مسکونی بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و از نظر مصالح و اسکلت ساختمانی از کیفیت عالی برخوردارند.
ارائه گزارش بیش از ۱۹۵ میلیارد ریال گردش مالی انجمن خیرین مسکن ساز استان در سال۹۴، اعلام آمادگی استان برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام و بیان ویژگی های معماری و کیفی پروژه های در دست احداث انجمن از دیگر موارد مطرح شده از سوی اعضای انجمن در این دیدار بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.