| کد خبر: 10905 |

اعتبار امسال گرمی در حوزه حمل و نقل ۲۰ میلیارد ریال است

تین نیوز |  رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی گفت: اعتبار امسال مصوب حوزه حمل و نقل شهرستان گرمی از محل اعتبارات استانی ۲۰ میلیارد ریال است.
 علی دشتی اظهار کرد: از 740 کیلومتر راه روستایی گرمی، 313 کیلومتر آسفالت است که اعتبار مصوب حوزه حمل و نقل شهرستان از محل اعتبارات استانی 20 میلیارد ریال است.
 
وی افزود: در جلسه اخیر بررسی مشکلات راه‌ و شهرسازی گرمی که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، آسفالت و روکش 2 کیلومتر از مسیر جاده قدیم گرمی-امیرکندی و 5 کیلومتر از مسیر جاده جدید گرمی به امیرکندی، 500 متر از مسیر روستای بنه به تکانلو و راه روستای پرچین به طول 1 کیلومتر مصوب شد.
 
دشتی از عقد تفاهم‌نامه بین فرمانداری، شهرداری، شورای شهر گرمی و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای زیرسازی و آسفالت راه روستایی واقع در حریم شهر توسط شهرداری و تأمین قیر مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی از حل مشکل مغازه‌های مورد اختلاف شهرداری در مسیر غذاخوری روشنی تا بازارچه مرزی خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور ایجاد زیر ساخت و توسعه فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی، یک قطعه زمین به موسسه قرآنی امام سجاد(ع) واگذار شد.
 
وی برف‌روبی 3 هزار کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی شهرستان، نمک پاشی به مقدار 2 هزار تن، تعمیر و مرمت گاردیل و نصب سه هزار و 800 متر گاردیل، خط کشی راه‌های اصلی و فرعی با رنگ سرد به طول 150 کیلومتر مفید، لکه‌گیری و آسفالت راه‌های اصلی و روستایی، ساماندهی تابلوهای اطلاعاتی، توسعه چراغ‌های چشمک‌زن خورشیدی و تعمیر و نگهداری چراغ‌های نصب شده، تهیه و نصب یک‌دستگاه نمک‌پاش هیدرولیکی و تحویل یک‌دستگاه کامیونت ایسوزو، نصب تیرهای چراغ‌ روشنایی به‌طول 3 کیلومتر در محور گرمی-امیرکندی را از جمله فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی گرمی در 6 ماهه اخیر عنوان کرد.
 
دشتی با اشاره به عملکرد اداره راه و شهرسازی در حوزه مسکن و شهرسازی صدور 15 فقره سند، اصلاح صورت‌مجلس تفکیکی پرونده 14 فقره، تکمیل پروژه معوض رانش 10 فقره، ارسال گزارش تصرف 5 فقره، شرکت در جلسه دادگاه برای متصرفین 20  مورد، ارزیابی قطعات واگذاری 5 مورد، پاسخ به نامه‌های حوزه املاک و حقوقی 55 مورد و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی توسط افراد سودجو به میزان 10 هکتار را از اقدامات این حوزه برشمرد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.