| کد خبر: 10903 |

۳ پروژه فرودگاهی مازندران به بهره‌برداری رسید

تین نیوز | ۳ پروژه بزرگ فرودگاهی مازندران با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، استاندار مازندران و مسئولان استانی در فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری به بهره‌برداری رسید.
 با حضور محمد علی ایلخانی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، استاندار مازندران، اعضای شورای حمل و نقل استان مراسم بهره برداری از 3 پروژه بزرگ فرودگاهی صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری آغاز شد.
 
موسی مشازمینی، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در مراسم افتتاح این پروژه ها در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری، اظهار کرد: سه پروژه ایجاد برج مراقبت پرواز، توسعه ترمینال فرودگاه و بخش تشریفات فرودگاه ساری از پروژه های قابل افتتاح در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری است.
 
وی افزود: برج مراقبت پرواز فرودگاه دشت ناز ساری، با ارتفاع 32 مر در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال ظرفت مدت 15 ماه بهره برداری شد.
 
مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: توسعه ترمینال فرودگاه ساری در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و افتتاح بخش تشریفات فرودگاه در فضای به مساحت 300 متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
 
مشازمینی در ادامه به تکمیل سالن مستقبلین فرودگاه ساری و توسعه باند فرودگاه نوشهر با پیشرفت فیزیکی 90 درصد اشاره و تصریح کرد: نخستین باند بتنی در فرودگاه های کشور تا دو ماه آینده در فرودگاه رامسر به بهره برداری می رسد.
 
در حال حاضر پروازهایی به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان، عسلویه، اهواز، بندرعباس، جده، مدینه، بغداد، نجف به صورت روزانه و هفتگی از طریق فرودگاه ساری و پروازهایی به مقاصد مشهد، تهران و شیراز از فرودگاه نوشهر و تهران و مشهد از فرودگاه رامسر انجام می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.