| کد خبر: 10902 |

خرید بلیط اتوبوس در کرمان الکترونیکی شد

تین نیوز | فرماندار کرمان از الکترونیکی شدن خرید بلیط اتوبوس در کرمان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی پایانه جدید شهر کرمان و فراگیر شدن خرید الکترونیکی بلیط اتوبوس، دسترسی مردم به سفر بهتر شده و مشکلات گذشته حل می‌شود.
 محمدعلی توحیدی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان، با اشاره به راه‌اندازی پایانه جدید مسافربری کرمان، اظهار کرد: از روز شنبه 17 خرداد ماه گذشته تمامی مسافران از ترمینال جدید جا به جا شده‌اند و تنها فروش بلیط در برخی تعاونی‌های ترمینال قدیم انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برای رفاه حال شهروندان، هم اکنون از چهار نقطه شهر کرمان سرویس‌های خط واحد مسافران را به ترمینال جدید انتقال می‌دهند، افزود: با فراگیر شدن خرید الکترونیکی بلیط اتوبوس، دسترسی مردم به سفر بهتر شده و مشکلات گذشته حل می‌شود.
 
رئیس شورای ترافیک شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه استفاده شهروندان از پل‌های عابر پیاده در کاهش حوادث رانندگی موثر است، اظهار کرد: متاسفانه میزان استفاده مردم از پل‌های عابر پیاده بسیار کم است، به طوریکه بعضی پل‌ها با وجود قرار گرفتن در مکان‌های پر رفت و آمد، چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.
 
توحیدی گفت: خوشبختانه آمار تصادفات درون شهری روند رو به کاهشی را طی کرده و وضعیت مناسب‌تری نسبت به قبل دارد.
 
وی با اشاره به آغاز فصل مسافرت‌های تابستانی، اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان و زیاد شدن استفاده مردم از مناطق گردشگری، باید بحث ترافیک و وضعیت خیابان‌ها و راه‌های تفرج‌گاه‌ها و مناطق خوش آب و هوا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
فرماندار کرمان تصریح کرد: این موضوع در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در مناطقی مانند سیرچ، کوهپایه، جنگل قائم، ماهان، جوپار، روستای ده بالا و غیره هم در مباحث امنیتی و هم ترافیکی باید به طور خاص دیده شود.
 
توحیدی خاطرنشان کرد: دو بانده شدن قسمتی از محور کرمان - کوهپایه نقش مثبتی در ایمنی و راحتی رفت و آمدها داشته است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.