| کد خبر: 10895 |

راه اندازی دبیرخانه جذب سرمایه گذاری هلدینگها و شرکتهای بخش خصوصی در لرستان

تین نیوز | معاون اجرایی رئیس جمهور از راه اندازی دبیرخانه جذب سرمایه گذاری هلدینگها و شرکتهای بخش خصوصی در لرستان خبر داد.
 
محمد شریعتمداری عصر چهار شنبه در جلسه سرمایه گذاران با رئیس جمهور با بیان اینکه پیش از برگزاری هر سفری به استانها رئیس جمهور جلسه ای با شرکتها، سرمایه گذاران و تعاونیها برگزار می کنند اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات بررسی ظرفیتها و مزیتهای هر استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استانها است.
 
وی با بیان اینکه به طور حتم توسعه استان لرستان تنها با اتکا به بودجه های عمومی و دولتی میسر نخواهد بود گفت: البته برای ایجاد زیرساختها و کمک به سرمایه گذاری در لرستان بودجه امسال این استان را نسبت به سال گذشته پنج برابر شده است.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی قدم های موثری برای توسعه لرستان برداریم، بیان داشت: در جلسه ای که در تهران داشتیم 60 سرمایه گذار و شرکت خصوصی شرکت داشتند و تعهدات بسیار خوبی نیز برای توسعه استان داشتند.
 
شریعتمداری با بیان اینکه بانک رفاه تعهد پرداخت تسهیلات لازم را برای اجرای دو طرح احداث بیمارستان و همچنین کارخانه سیمان خرم آباد داده است، ادامه داد: همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز تعهد 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری در 10 طرح اقتصادی مهم استان را داده است.
 
وی با اشاره به تعهد سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در زمینه تکمیل نیروگاه خرم آباد و همچنین احداث هتل چهار ستاره گفت: همچنین ایجاد گاوداری پنج هزار راسی نیز یکی دیگر از این تعهدات بوده است.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به سرمایه گذاری شرکت گسترش نوسازی صنایع ایران در استان لرستان، تصریح کرد: همچنین این شرکت همکاری در ایجاد کارخانه لاستیک و همچنین سنگ مدرن و شمش منیزیم را متعهد شده است.
 
شریعتمداری از از ایجاد دبیرخانه دائمی شرکتهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در لرستان خبر داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.