| کد خبر: 10892 |

حریق ناشی از واژگونی تریلی متوقف شد

تین نیوز | فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: یک دستگاه تریلر در ساعت 13:15 حامل بار تینر که از اتوبان تهران به سمت ساوه در حال حرکت بود، در فاصله 40 کیلومتری ساوه واژگون و دچار حریق شد.
 
 سرهنگ داود کاظمی افزود: راننده و یک نفر سرنشین بلافاصله از ماشین خارج شدند و حادثه فوق تلفات جانی در بر نداشت.
 
وی اضافه کرد: اتوبان به مدت 40 دقیقه مسدود و خودروها از کنارگذر خاکی هدایت می‌شدند که با تلاش مأموران آتش‌نشانی و سایر گروه امداد حاضر در محل تا ساعت 15 یکی از لاین‌های عبوری بازگشایی و تردد میسر شد.
 
 معاون خدمات شهری شهرداری مأمونیه نیز گفت: تریلر حامل تینر از تهران بارگیری کرده و به مقصد عراق در حال حرکت بود که در اثر خواب‌آلودگی راننده واژگون شد.
 
علی ضیایی با بیان اینکه تریلر بارگیری شده دارای متانول بود، افزود: محموله به علت اشتعال‌زایی شدید، بر اثر اصطکاک و ایجاد جرقه دچار حریق شد.
 
وی با بیان اینکه راننده زخمی به بیمارستان اعزام شد، اضافه کرد: متأسفانه علیرغم تلاش گروه امداد اعزامی تریلر و بار آن بطور کامل در آتش سوخت.
 
سرپرست آتش‌نشانی شهرستان زرندیه با اشاره به مسافت 30 کیلومتری حادثه تا پایگاه آتش‌نشانی ادامه داد: چون حادثه در لاین مخالف بود و گروه اعزامی باید مسیر را دور می‌زدند و همچنین به علت وجود ترافیک شدید در محل حادثه پس از گذشت 30 دقیقه از اطلاع در محل حادثه حضور یافتند.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق بیش از چهار ساعت به طول انجامید، عنوان کرد: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت و تنها محموله و تریلر طعمه حریق شد.
 
ضیایی با اشاره به اینکه کلیه گروه‌های امداد شهرداری‌های شهرستان زرندیه و همچنین شهرداری ساوه در این حادثه حضور یافتند، بیان کرد: توسط خاک و هر وسیله موجود، حریق را خاموش و تریلر را به کنار جاده هدایت کردند و مسیر بازگشایی شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه مسیر وزش باد شدید از تهران به سمت ساوه بود، گفت: خوشبختانه علی رغم وجود باد شدید، به دلیل تک جهته بودن باد و نداشتن پیچش حجم آتش زیاد پخش نشد.
 
به گفته وی، سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی از شهرداری مأمونیه و همچنین از هر یک از شهرداری‌های زاویه، پرندک و خشکرود یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به همراه خودروهای راهداری به محل اعزام شده بودند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.