| کد خبر: 10886 |

آزادراه پردیس زیباتر می شود

تین نیوز | مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران گفت: ما باید در نصب تابلوها زیباسازی و ویترین جاده ای را در كنار مسائل ایمنی و فنی سرلوحه كار خود قرار دهیم.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران، حمید رضا شهركی ثانوی در نشست مشترك با نمایندگان اداره راه و شهرسازی استان تهران و نمایندگان آزاد راه تهران پردیس با بیان طرح ساماندهی تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی حاشیه راهها گفت: ما باید در نصب تابلوها زیباسازی و ویترین جاده ای را در كنار مسائل ایمنی و فنی سرلوحه كار خود قرار دهیم.
وی به ساماندهی مجتمع های خدماتی رفاهی و تاسیسات بین راهی اشاره كرد و گفت: تابلوها و مجتمع های بین راهی ویترین جاده است و باید به جاده زیبایی دهد. هدف ما در ایجاد هرگونه تاسیسات بین راهی باید آرامش و آسایش مردم و كاربران جاده ای باشد. با ساماندهی و ایجاد نظم و زیبایی در تابلوها و امكانات حاشیه راهها، اهداف اطلاع رسانی و تبلیغاتی تابلوها و اهداف خدماتی به بهترین نحو تحقق می یابد.
این نشست با حضور مدیر عامل شركت آزاد راه تهران - پردیس، معاون فنی و اجرایی آزاد راه تهران - پردیس، معاون راهداری اداره راهداری اداره راه و شهرسازی و ادارات ایمنی و ترافیك، بازرگانی، روابط عمومی و اداره فنی و نظارت به بربهره برداری برگزار و اعضای شركت كننده نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ساماندهی تابلوها و نصب دوربین های ثبت تخلفات سرعت و تامین روشنایی و احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نحوه اجرایی این موارد مذكور را مطرح كردند.
گفتنی است آزاد راه تهران - پردیس یكی راه‌های مواصلاتی مهم و پرتردد محور هراز و فیروزكوه و شهرهای واقع در مسیر مانند پردیس است كه عملیات اجرایی آن در سال 1380 آغاز و با با مشاركت 70 درصدی بخش غیر دولتی و 30 درصدی وزارت راه احداث و در سال 1389 به بهره‌برداری رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.