| کد خبر: 108361 |

◄ پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی(sms) در راه‌آهن یزد

تین‌نیوز| یكی از مزایای سیستم مدیریت ایمنی این است كه دركنار جستجوی معایب، نقاط قوت را به خوبی شناسایی و اداره كل راه آهن یزد را برای پیاده‌سازی پروژه بر اساس معیارهای دقیق كمك می‌كند.

به گزارش تین‌نیوز؛ سید مصطفی داودی مدیركل راه آهن یزد طی جلسه‌ای با مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه راه‌آهن ، در خصوص پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی در راه‌آهن یزد، عنوان كرد: با توجه به اینكه در طول شبانه روز بیش از ۱۰۰ رام قطار مسافری و باری در محدوده این اداره كل، سیر می‌كند، تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی صورت گرفته به‌طوریكه امسال شاهد كاهش ۷۳ درصدی سوانح ریلی نسبت به سال گذشته هستیم.

در ادامه قنادان مدیر پروژه ایمنی راه‌آهن ضمن قدردانی از تلاش های همكاران راه‌آهن یزد در جهت كاهش سوانح ریلی، گفت: سال گذشته از سال‌های طلایی راه آهن بوده كه امید واریم با احساس مسئولیت بیشتر، روند ایمنی بیش از پیش ارتقا یابد.

وی تصریح كرد: دوره های آموزشی كه در جهت پیاده سازی سیستم‌های مدیریت ایمنی برگزار می‌شود، به عنوان جدیدترین روش ارتقاء فرهنگ ایمنی مد نظراست، كه اگر فرایند اجرای قوانین و بازرسی‌ها در هر راه‌آهنی، صحیح باشد اما فرهنگ و ذهنیت ایمنی در آن حاكم نباشد ما به دستاورد مورد هدف نخواهیم رسید.

همچنین موحد خواه مشاور مدیرعامل راه‌آهن ج.ا.ا، نیز به نظم سیستمی حاكم بر راه‌آهن یزد اشاره كرد و گفت: یكی از مزایای سیستم مدیریت ایمنی این است كه دركنار جستجوی معایب، نقاط قوت را به خوبی شناسایی و اداره كل راه‌آهن یزد را برای پیاده سازی پروژه بر اساس معیارهای دقیق كمك می كند.

در پایان جلسه داودی اضافه كرد: كاركنان این اداره كل با جدیت و تلاش در پی كسب بهترین رتبه ها هستند و باهمت همه همكاران در زمان مناسب و مطلوب سیستم مدیریت ایمنی را در راه آهن یزد پیاده خواهیم كرد.

بر اساس اخبار روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به منظور پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی(sms) جلسه ای با حضورموحد خواه، مشاور مدیرعامل راه‌آهن ج.ا.ا، قنادان مدیرپروژه ایمنی، سید مصطقی داودی مدیركل راه آهن یزد و دیگر مسئولان این اداره كل برگزار شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.