| کد خبر: 108359 |

خودروی کوئید حرف ندارد! باور ندارید؟!!

تین نیوز| محمدرضا نجفی‌منش که پیشتر حکم شرعی مکروه بودن واردات خودرو از او در رسانه ها منتشر شده بود، در مصاحبه با تابناک اقتصادی از تولید رنو کوئید در ایران استقبال کرده و بی کیفیت بودن این خودرو را شایعه دانسته است. گفته شده که خودروی کوئید در تست تصادف حتی نتوانسته یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کند. نجفی‌منش گفته است که ایران ظرفیت آن را دارد که مانند هند 97 درصد از قطعات این خودرو را در داخل تولید کند و تا سال 2025 از صادر کنندگان این خودرو به کشور های دیگر باشد.
 
محمدرضا نجفی‌منش که پیشتر حکم شرعی مکروه بودن واردات خودرو  از او در رسانه ها منتشر شده بود، در مصاحبه با تابناک اقتصادی از تولید رنو کوئید در ایران استقبال کرده و بی کیفیت بودن این خودرو را شایعه  دانسته است. گفته شده که خودروی کوئید در تست تصادف حتی نتوانسته یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کند. نجفی‌منش گفته است که ایران ظرفیت آن را دارد که مانند هند 97 درصد از قطعات این خودرو را در داخل تولید کند و تا سال 2025 از صادر کنندگان این خودرو به کشور های دیگر باشد. 
 
یکی از بحث های پر حاشیۀ این روز های صنعت خودرو، بحث تولید خودرو کوئید در ایران است. این خودروی فرانسوی متعلق به شرکت رنو است و شرکت های ایران خودرو و سایپا، هردو به دنبال بستن قرارداد با رنو برای تولید این محصول در ایران هستند. کوئید اولین بار برای فروش در بازار هند طراحی شد و پس از آن برزیل برای تولید این محصول در کشورش با رنو قرارداد بست. در حال حاضر رنو با سایپا و ایران خودرو در حال مذاکره است، و هریک از این دو رقیب ایرانی به دنبال بستن قرار داد برای تولید این محصول در ایران هستند. در این رابطه تابناک اقتصادی مصاحبه ای داشته است با محمد رضا نجفی‌منش، عضو هیات مدیرۀ انجمن قطعه سازان تهران.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.