| کد خبر: 108333 |

ساخت ۱۲ کمپ در نقاط مختلف قشم با هدف تکریم مسافران نوروزی

تین نیوز| مدیر امور زیربنایی منطقه آزاد قشم درباره احداث کمپ‌های مسافری در جزیره قشم گفت: برای نوروز امسال ۹ کمپ از ۱۲ کمپ مسافری که وجود داشت فعال شدکه اکنون همه این ۹ کمپ به تجهیزات مختلفی از جمله فضای سبز، مبلمان شهری، راه ایمن، گاردریل، نمازخانه، برق و ... مجهز شده اند.


مدیر امور زیربنایی منطقه آزاد قشم درباره احداث کمپ‌های مسافری در این جزیره با بیان اینکه قرار بر آن است که دو نوع کمپ در منطقه آزاد قشم به نام‎های اکوکمپ و کمپ مسافری ساخته شود، گفت: احداث اکوکمپ‎ها به گونه‎ای است که در کنار ژئوپارک و هر منطقه خاص گردشگری در قشم یک کمپ احداث خواهد شد تا بتواند به گردشگران و بازدیدکنندگان خدمات لازم را ارائه دهد.

بهاروند اظهار کرد: احداث کمپ‎های مسافری و یا گردشگری هم یکی از دستورات رئیس جمهور کشورمان در سفر نوروز سال ۹۴ خود به این جزیره بود که خوشبختانه سازمان منطقه آزاد قشم نیز در راستای اجرایی کردن دستورات ایشان، اقدام به ساخت و بهره برداری از کمپ‎های گردشگری و یا مسافری کرد.
وی با اشاره به اینکه ساخت ۱۲ کمپ در نقاط مختلف این جزیره با هدف تکریم مسافران نوروزی در دستور کار معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت، خاطرنشان کرد: برای نوروز امسال ۹ کمپ از ۱۲ کمپ مسافری که در برنامه وجود داشت فعال شد که اکنون همه این ۹ کمپ به تجهیزات مختلفی از جمله فضای سبز، مبلمان شهری، راه ایمن، گاردریل، نمازخانه، برق و ... مجهز شده اند.

وی به مارین تایمز  گفته است: اکنون درباره فاز دوم این کمپ‎ها اقداماتی انجام نمی‏‎شود بلکه در حال حاضر تکمیل فاز اول که ۱۲ کمپ مسافری است در دستور کار قرار دارد.
بهاروند تصریح کرد: پروژه‎‏های فاز دوم در حال طراحی و بررسی هستند.
مدیر امور زیربنایی منطقه آزاد قشم اظهار کرد: این سازمان طرق مختلفی را برای ساخت کمپ‎هایی یاد شده در پیش گرفت به صورتی که برخی از آنها را به پیمانکار سپرد و برخی دیگر را خود ساخت و تکمیل کرد.
به گفته بهاروند؛ همه اعتبارات این کمپ ها از محل بودجه عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم تاکین شده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.