| کد خبر: 105542 |

تبدیل منطقه ویژه پیام به قطب اقتصادی کشور

تین‌‌نیوز| سعید زرندی گفت: برنامه ريزي در هر حوزه متناسب با شناخت از منابع و در نظر گرفتن اهداف كلان آن مجموعه انجام مي گيرد كه اين برنامه ريزي به صورت عملياتي در بازدهي و كارايي اثر بخش خواهد بود.

زرندي با اشاره به جايگاه شركت در سطح ملي افزود: برنامه ريزي استراتژيك در تبيين دورنما و مسير حركت شركت در سطح ملي بايد مشخص گردد.

 منابع و امكاناتي كه اين مجموعه با حوزه وسيع فعاليت هاي شركت خدمات هوايي پيام دارد انتظار مي رود نقش اصلي در حوزه اقتصادي در سطح ملي با منابع، تجهيزات، امكانات فرودگاهي و منطقه ويژه اقتصادي را داشته باشد.

وي با اشاره به برنامه و اهداف شركت خدمات هوايي پيام و تبيين آن از همه مجريان، مديران و كاركنان خواست كه هر هدف و برنامه ريزي را در چهارچوب سازماني و شركتي، مشخص و با پيگيري و فعاليت مستمر و مدام آن را به نتيجه برساند و از انباشت و نگهداري اطلاعات كه  منجر به جزيره اي عمل كردن و دور شدن از چشم انداز شركت را به دنبال خواهد داشت پرهيز كنند تا نتيجه  برنامه ريزي در كوتاه مدت مشخص گردد .

مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در ادامه به برنامه ريزي و انتظارات شركت در خصوص ماموريت محوله وزارت ارتباطات در كريدورIT اشاره كرد و افزود: يكي از اهدافي كه با انجام مطالعات و اجراي آن بايد طي زماني 3 تا 5 سال به نتيجه برسد فعاليت در خصوص ايجاد شهر ICT در منطقه ويژه اقتصادي ميباشد كه قطب اقتصادي در حوزه IT خواهد شد. 

زرندي با بيان اين كه همه سر فصل هاي زير ساختي در حوزه منطقه ويژه و فرودگاهي و اقتصادي شركت خدمات هوايي پيام بايد مشخص شود گفت: بخشي از اين زير ساختها تامين شده است كه براي تكميل آن با ايجاد گروه هاي اقتصادي براي تامين منابع مالي و بازگشت هزينه ها برنامه ريزي خواهد شد .

وي گمرك الكترونيكي را يكي از عوامل توسعه در منطقه ويژه اقتصادي پيام دانست و گفت: توسعه دولت الكترونيك در گمرك منطقه ويژه علاوه بر صرفه جويي در امور و سرعت بخشيدن به كارها شفاف سازي و سلامت اداري را به دنبال خواهد داشت.

مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در پايان به جايگاه پيام در برنامه ششم اشاره كرد و افزود: تلاش مي شود نقش فرودگاه و منطقه ويژه اقتصادي پيام در حوزه هاي مختلف اقتصادي و IT در برنامه ششم به صورت تكليفي مشخص و معين گردد.


 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.