| کد خبر: 105297 |

استانداری کردستان از راه‌اندازی خط پروازی سنندج - تهران حمایت می‌کند

تین‌نیوز| استاندار کردستان گفت: از شرکت‌های هواپیمایی که خط پروازی در مسیر سنندج به تهران را راه‌اندازی می‌کنند، مورد حمایت استانداری قرار می‌گیرند.

 
عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در دیدار با قائم مقام شرکت هواپیمایی قشم ایر در سنندج، اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های هواپیمایی که خط پروازی در مسیر سنندج به تهران راه‌اندازی می‌کنند امری ضروری است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: رایزنی و اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به منظور خرید قطعات و هواپیما مورد نیاز شرکت قشم‌ایر انجام خواهد گرفت.

وی  در ادامه افزود: مذاکرات لازم برای افزایش پروازهای فرودگاه سنندج با شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام شده است.
وی با بیان اینکه بر این استان هفت پرواز قشم‌ایر در یک زمان و فرآیند کوتاه مدت به 14 پرواز می‌رسد، خاطرنشان کرد: بحث پرواز سنندج به استانبول نیز در حال بررسی بوده و برنامه‌هایی در این خصوص در حال تهیه و تدوین است.

به گفته وی،  در حال حاضر از فرودگاه سنندج در هفته هشت پرواز انجام می‌شود که تمهیدات لازم برای افزایش این پروازها به یازده مورد صورت گرفته است.
زاهدی خاطرنشان کرد: شرکت قشم ایر از زمان تاسیس تا کنون کارنامه قابل قبولی از خود دارد که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی از عدم تناسب زمان و ساعت پروازها در فرودگاه سنندج انتقاد کرد و اظهار داشت: تعریف زمان و ساعت مناسب موجب می‌شود که از لحاظ تامین مسافر مشکلی نداشته باشیم.
به گفته وی، نبود پروازها در ساعات مناسب موجب شده شهروندان کردستانی مجبور به پرواز از فرودگاه‌های ارومیه و کرمانشاه شوند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های پرواز باید به نوعی تدوین و طراحی شود که پرواز لغوی نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: لغو پروازها  تاثیر و بازتاب منفی را در بین مردم ایجاد می‌کند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.