| کد خبر: 102848 |

۱۲ هزار سرویس مدرسه تحت پوشش تاکسیرانی نیستند

تین‌نیوز| عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعا هیچگونه افزایش کرایه‌ای در سال جاری نخواهیم داشت و هرگونه افزایش قیمت بدون مصوبه شورای شهر تهران غیرقانونی است و همچنین سیستم حمل و نقل عمومی برای دانش‌آموزان در سوم مهر رایگان است.

ابوالفضل قناعتی گفت: برای اولین روز آغاز سال تحصیلی خدماتی به دانش‌آموزان و دانشجویان از سوی شهرداری تهران ارائه می‌شود.
قناعتی افزود:  در حوزه حمل و نقل 18 هزار خودروی سرویس مدارس در شهرتهران ساماندهی شدند و برای رانندگان این خودروها آموزش‌های یک هفته‌ای برگزار شده است و در حوزه‌های مختلف از جمله تست سلامت استعلام‌های آنها اخذ شده است.

عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 18 هزار خودروی سرویس مدارس با توجه به نصب دوربین‌های زوج و فرد در سطح شهر تهران برچسب تردد دریافت کردند.

قناعتی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که 30هزار خودروی مدارس در سطح شهر تهران تردد داشته باشند که از این تعداد 12 هزار سرویس تحت پوشش تاکسیرانی نیست و از این افراد درخواست می‌شود در مدت باقیمانده به تاکسیرانی مراجعه کنند و ضمن دریافت آموزش‌های لازم برچسب ورود به زوج و فرد را دریافت و از دیگر خدمات تاکسیرانی بهره‌مند شوند.

وی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی واگن‌های جدید مترو به زودی به ناوگان ریلی شهر تهران اضافه می‌شود تا سر فاصله ورود قطار به ایستگاه‌های مترو به حداقل برسد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: اتوبوس‌های برقی و دیزلی نیز به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اضافه می‌شود.

وی درباره مرمت و بازسازی مدارس شهر تهران نیز اظهار داشت: 30 میلیارد تومان برای مرمت، تجهیز و بازسازی مدارس شهر تهران اختصاص یافته است که پیش‌بینی می‌شود این عدد نیز افزایش یابد.

قناعتی گفت: شهرداری تهران در آغاز سال تحصیلی جدید با آموزش و پرورش همکاری و مشارکت لازم را داشته است تا دانش‌آموزان بتوانند سال تحصیلی خوبی را پیش رو داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کرایه‌های حمل و نقل عمومی با آغاز سال تحصیلی افزایش می‌یابد گفت: قطعا هیچگونه افزایش کرایه‌‌ای در سال جاری نخواهیم داشت و هرگونه افزایش قیمت بدون مصوبه شورای شهر تهران غیرقانونی است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.