| کد خبر: 101535 |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، عنوان کرد:

◄ طراحی نرم افزار رزرو تاکسی برای مسافران راه‌آهن تهران

تین‌نیوز| مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از طراحی نرم افزار رزرو تاکسی برای مسافران راه‌آهن تهران، خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز، میثم مظفر با اشاره به این نکته که روند افزایش کیفیت خدمت‌رسانی تاکسی‌های ویژه راه‌آهن توسط خودروهای مدرن و نو با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تسریع شده است، اظهار داشت: تیم نظارت ستادی سازمان تاکسیرانی چهارمین جلسه نظارتی را به منطقه 16 اختصاص داد زیرا، قرار گرفتن ایستگاه ویژه تاکسی راه‌آهن و پایانه ترمینال جنوب موجب اهمیت دوچندان این منطقه در حوزه تاکسیرانی شده است.

وی در ادامه ضمن بازدید از دپوی تاکسی‌های ویژه راه‌آهن و تاکسی‌های مدرن تازه وارد شده برای خدمت‌رسانی در  این ایستگاه، تصریح کرد: با این اقدام تسریع در روند افزایش کیفیت خدمت رسانی باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

مظفر در ادامه به اهمیت ساماندهی میدان راه‌آهن اشاره کرد و افزود: میدان راه‌آهن به‌عنوان یک نقطه استراتژیک مورد توجه شهردار تهران بوده و به‌دنبال یک تحول در ارائه خدمت به مسافران ورودی به تهران هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران سرمایه‌گذاری شرکت تاکسیرانی خصوصی آتیه تاکسی در ورود خودروهای مدرن هیوندا اکسنت به صورت خودرو مالکی را نقطه قوتی برای خدمات مناسب و در شان شهروندان برشمرد و تصریح کرذ: این شرکت در ادامه تلاش خود در این بخش برنامه‌ریزی خوبی به منظور راه اندازی سیستم رزرو تاکسی برای مسافران از مبدا را آغاز کرده است.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی مجموعه راه‌آهن و وزارت‌ راه در اختصاص تسهیلات برای نوسازی و مدرن کردن تاکسی‌های این مجموعه، از شهردار منطقه خواست در برطرف کردن برخی مشکلات کوچک دپوی تاکسی‌های راه‌آهن کمک کند.

خط کشی و نصب سرپناه مناسب برای تاکسی‌های ویژه ترمینال جنوب، تکمیل طرح مسقف کردن پایانه رضویه، سنگ‌فرش شدن پایانه سترگ، بررسی کارشناسی و بازطراحی مجدد پایانه یادآوران و برنامه‌ریزی برای حذف تاکسی پیکان از سطح منطقه 16 دیگر مواردی بود که مظفر در این بازدید به ان اشاره داشت.
 
میرزاقلی شهردار منطقه 16 در ادامه از اقبال مردم به استفاده از تاکسی در برابر خودروهای شخصی، گفت: در عین حال توجه به آموزش مباحث فرهنگی برای تاکسیرانان را یادآور شد و برخورد مناسب تاکسیرانان با شهروندان را لازمه اصلی این شغل برشمرد و خواستار برخورد با تاکسی‌های غیرفعال و تاکسی‌هایی که در خدمت حمل‌ونقل شهر نیستند شد.
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، ایستگاه تاکسی های خطوط شهرهای اقماری در ضلع جنوب میدان شوش، ایستگاه ویژه تاکسی پایانه ترمینال جنوب و پایانه های تاکسیرانی سترگ، رضویه و یادآوران مقاصد بعدی بازدید میدانی تیم نظارت ستادی سازمان تاکسیرانی با همراهی سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.