| کد خبر: 100992 |

یادداشت وارده:

صندلی ای که دلنشین تر از این حرفاست!

تین نیوز | در پی درج اخباری از انتخابات هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی در روزهای گذشته یادداشت‌هایی به تین رسیده که مورد زیر جهت اطلاع درج می شود:

چند روزی از برگزاری انتخابات انجمن مهندسی صنایع دریایی می گذرد. انتخاباتی تاریخ ساز در کل طول عمر انجمن که باعث شد از 7 نفر عضو هیات مدیره 6 نفرشان تغییر کرده و سبب تغییرات اساسی در هیات مدیره انجمن گردد. این تغییر اساسی در هیات مدیره یک پاسخ واضح و صریح را بلند فریاد می‌زد: تغییر!

همگی خواستار تغییر در مسیر گذشته انجمن بودند و اعضای حقیقی و حقوقی با رای خود این را بلند فریاد زدند. ولی گویا هیات مدیره گذشته این تغییر را به مذاق خوش ندانسته و از از آن روز تا کنون مدام در حال سنگ اندازی هستند تا کورسوی امیدی به نگهداری صندلی گذشته داشته باشند. در ابتدا این گروه در روز انتخابات با زیرسوال بردن طیف جدید سعی در خدشه دار کردن وجهه این طیف در قبل از رای گیری کردند که موفق نشدند و برعکس، آنها با اکثریت قاطع پیروز شدند. پس از برگزاری انتخابات، می‌بایستی همان روز نسبت به ارسال نتیجه انتخابات به وزارت علوم اقدام می‌کردند که تا کنون این کار را انجام نداده اند.

هیات مدیره قبلی 8 روز بعد از انتخابات از اعضای جدید برای برگزای جلسه‌ای برای انتخاب رئیس انجمن دعوت نمود در ابتدا با برگزاری انتخابات مخالفت نمودند ولی با اصرار تیم جدید انتخابات در همان روز جلسه (8 روز پس از انتخابات) برگزار گردید و جالب اینجاست که نفرات قبلی هیات مدیره نیز در این جلسه کاندیدای ریاست انجمن شدند. پس از رای گیری و رای نیاوردن نفرات قبلی هیات مدیره انجمن و برنده شدن قاطع افراد جدید، حتی از امضاء صورتجلسه خودداری نمودند.

پس از مایوس شدن از شانس برنده شدن در ریاست هیات مدیره انجمن این گروه نسبت به زیر سوال بردن عضویت اعضاء جدید اقدام نموده و سعی در باطل کردن انتخابات دارند. نکته جالب اینکه بعد از برگزاری جلسه رای گیری برای انتخابات رئیس جدید و مایوس شدن از ریاست دوباره، این افراد از ورود هیات مدیره جدید به انجمن خودداری نموده‌اند و به عبارتی انجمن را تا اطلاع ثانوی به تسخیر خود درآورده اند. گویا صندلی هیات رئیسه انجمن بسیار شیرین تر از این حرف‌هاست!

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.