| کد خبر: 99320 |

۴ راهکار شهرداری برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه­ های BRT

تین‌نیوز| معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از 4 راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه ­های BRT شهر تهران خبر داد.

علیرضا جاوید با اشاره به وضعیت نامطلوب اسفالت در برخی ایستگاه­ های BRT ادامه داد: از موضوعات جدیدی که در حوزه نگهداشت شهر تهران با آن روبه­ رو هستیم، جمع شدن آسفالت در ایستگاه ­های BRT است. وزن سنگین این اتوبوس ­ها و تردد بیش از اندازه آنها در یک مسیر خاص؛ باعث شده تا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در زمینه زیرسازی و روسازی آسفالت این ایستگاه ­ها بررسی­ های دقیقی انجام دهد .

به گفته وی ، بررسی­ های انجام شده درنهایت منجر به اتخاذ چهار راهکار فنی برای بهبود وضعیت آسفالت ایستگاه­ های BRT شده است.

معاون شهردار تهران در تشریح چهار راهکار فنی بهبود وضعیت زیرسازی ایستگاه ­هایBRT یادآور شد: استفاده از آسفالت‌های پلیمری، استفاده از آسفالت RCC  که به بتن آسفالتی نیز معروف است، استفاده از قطعات بتنی پیش‌ساخته  درزیرسازی ایستگاه‌های BRT و استفاده از بتن و یک لایه آسفالت روسازی به صورت درجا و روکش آسفالتی چهار راهکار موردنظر بوده است.

جاوید در عین حال اظهارکرد: در حال حاضر 90 درصد از برنامه­ های مدیریت شهری در حوزه کیفیت آسفالت معابر و بزرگراه ­های شهر تهران محقق شده ­است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نیما 0 0

    چرا مسیر اتوبوسها را بتن نمی کنند؟