| کد خبر: 96751 |

اعطای تندیس زرین سرآمدی به مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران

تین‌نیوز| برای دومین سال پیاپی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان "روابط عمومی سرآمد" انتخاب و موفق به اخذ "تندیس زرین"شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، طبق ممیزی انجام شده بر اساس مدل تخصصی شده EFQM و رای هیئت داوران و ممیزان در پنجمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، "مدیریت ارتباطات و بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه"برای دومین سال پیاپی به عنوان "روابط عمومی سرآمد" انتخاب شد و لوح "تندیس زرین" را دریافت کرد.

این تندیس زرین و چهارستاره سرآمدی در روابط عمومی پس از آن به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعطا شد که بخش های مختلف فعالیت این مدیریت در دوره یکساله، توسط ممیزان این آئین رصد شد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توانست در معیار های مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون ، یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی، رهبری و نحوه مدیریت و... امتیاز های لازم را کسب کند.

گفتنی است ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رسانی این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩٤ تندیس سیمین و در سال جاری تندیس زرین روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.

 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.