اعطای تندیس زرین سرآمدی به مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران
تیننیوز| برای دومین سال پیاپی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان "روابط عمومی سرآمد" انتخاب و موفق به اخذ "تندیس زرین"شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، طبق ممیزی انجام شده بر اساس مدل تخصصی شده EFQM و رای هیئت داوران و ممیزان در پنجمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، "مدیریت ارتباطات و بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه"برای دومین سال پیاپی به عنوان "روابط عمومی سرآمد" انتخاب شد و لوح "تندیس زرین" را دریافت کرد.
این تندیس زرین و چهارستاره سرآمدی در روابط عمومی پس از آن به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعطا شد که بخش های مختلف فعالیت این مدیریت در دوره یکساله، توسط ممیزان این آئین رصد شد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توانست در معیار های مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون ، یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی، رهبری و نحوه مدیریت و... امتیاز های لازم را کسب کند.
گفتنی است ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رسانی این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩٤ تندیس سیمین و در سال جاری تندیس زرین روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.