| کد خبر: 94443 |

◄ معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت راه آهن

تین‌نیوز| اعضای جدید هیات مدیره شركت راه آهن معرفی شدند

به گزارش تین‌نیوز، محسن پور سید آقایی در جلسه معرفی اعضای جدید هیات مدیره راه آهن با اشاره به ایجاد تحول و رشد بسیار مطلوب راه آهن از سال ۹۲ تاكنون ، گفت:خوشبختانه از سال ۹۲ با روی كارآمدن مدیران با سابقه تخصصی بالا و حرفه ای در بخش های زیر بنایی كشور همچون راه آهن، شاهد رشد و پیشرفت قابل توجه در این حوزه هستیم.

وی افزود: با توجه به وجود پروژه های ملی و مهم دربخش زیر بنایی و همچنین  سیاست گذاری، برنامه ریزی و اقدامات اجرایی مهمی كه در جهت رشد سرمایه گذاری، ترانزیت، مسافر و بار، توسعه خطوط و عیره در راه آهن كشور صورت گرفت موجب شد تا بخش های مختلف اعم از مسافری، بازرگانی، سرمایه گذاری و ترانزیت حمل و نقل ریلی به رشد مورد نظر برسد اما  هنوز تا رسیدن به ایده آل ها فاصله داریم.

وی اضافه كرد: رفع نیازهای راه آهن برای تامین واگن، افزایش جابجایی بار و مسافر و مذاكرات پی در پی راه آهن با كشورهای خارجی، انعقاد قراردادهای متعدد در جهت همكاری و مشاركت كشورهای منطقه و برخی كشورهای اروپایی برای توسعه خطوط و تعاملات ریلی و ...،دستاوردی از وجود هیات مدیره متخصص و كارآمد راه آهن بوده است.
پور سید آقایی بیان كرد: خوشبختانه طی این ۲ سال و نیم توانستیم با بهره گیری از تجربه كشورهای پیشرفته در راه آهن، به درآمدها و منابع جدید مالی دست یابیم و در دو بخش اراضی و املاك و همچنین ترانزیت به نتایج خوبی برسیم بطوریكه طی این مدت با تشكیل كمیته اراضی املاك، زمین های متعلق به راه آهن را ساماندهی و به درآمدهای جدید رسیدیم.

وی اضافه كرد: همچنین با كمك اعضای هیات مدیره تعامل خوبی با نمایندگان مجلس ایجاد كردیم كه این به نفع پروژه های ریلی و پیشبرد اهداف راه آهن بوده است.

مدیر عامل شركت راه آهن در ادامه یادآور شد؛ همزمان با تحولات قابل توجه در راه آهن بخش خصوصی با رغبت بسیار وارد عرصه سرمایه گذاری در حوزه ریلی شد و این موارد نشان از تیم مجرب و متخصص هیات مدیره و مدیران با سابقه راه آهن بوده است.

پورسید آقایی گفت: از سال ۹۲ تاكنون در بخش ترانزیت به عملكرد خوبی دست یافتیم بطوریكه شاهد درآمدزایی بالایی در این بخش بودیم.
 
گفتنی است ؛در این جلسه  حسین عاشوری،مهردادتقی زاده و حسین محمدزاده به عنوان اعضای جدید هیات مدیره راه آهن معرفی شدند. 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بینام 0 0

    به عنوان یک صاحب نظر به شما قول میدهم این هیات مدیره{…} با اعتباراتی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون در اختیارشان گذاشته شده(از ۵/۹ هزار میلیارد ریال به ۲۶ هزار میلیارد ریال نزدیک به ۲ برابر سال ۹۲، بدون احتساب اصلاحیه بودجه ۱۳۹۵نخواهند توانست ظرفیت حمل بار ریلی را به ۲۷ میلیارد تن کیلومتر برسانند و فقط بودجه شرکت را{…} مینمایند. لازم است بدانید بودجه کمی حمل بار بصورت عملی در سال ۹۲ بالغ بر ۲۲ میلیارد تن کیلومتر بوده و در سال ۹۳ یک چیزی نزدیک ۲۵ میلیارد تن کیلومتر. قضاوت کنید با ۲ برابر بودجه ریالی در بخش جاری(بدون طرح تملک) فقط ۲۰ درصد افزایش حمل بار. خدا رحم کند. کجایند دستگاههای نظارتی؟ شما هم بعنوان کارشناس نما به عملکرد آقایون به به چه چه نزنید!! خوب نیست. نقد را فراموش نکنید!!! بیت المال است مال بابای{…} نیست. به اندازه ماهی فقط یک پراید در ماه حقوق میگیرند! کجا و با چه قیمتی مینشیند؟!!! دمتان گرم. خدا نگهدارتان باد

  • بینام 0 0

    من برای شما با توجه به مدارک و مستندات حقایق را بیان کردم. برای رشد و توسعه حمل و نقل ریلی نیاز به کار است نه سیاهکاری و دغل کاری. بهره وری با تملق حاصل نمیشه. با چاپ نکردن حاصل نمیشه. هیات مدیره راه آهن وقتی بفهمند کسانی مشغول رصد کردن و نقد کردن انها هستند مجبور خواهند شد مسئولانه پاسخ دهند و عمل کنند. شما هم جانبداری نکنید. بیطرف باشید. مطمئن باشید خودشان میدانند با بیت المال دارند چه میکنند. پس فردا تق انها هم مثل حقوق های انچنانی در راه اهن در خواهد امد. حقوق و مزایای هیات مدیره قبل و فعلی را با هم مقایسه کن. ولی مرد باشید و نظرات را هم درج کنید. سانسور چی بی مزد و مواجب نباشید