| کد خبر: 87691 |

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خبر داد:

◄ آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات به محصول جدید

 تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات به محصول جدید به این شرکت خبرداد.
 
سید رضا حسینی با اشاره به این‌که شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی ایران‌خودرو برای ورود خودروهای جدید به بازار، شركت ایساكو به‌عنوان متولی خدمات پس از فروش این خودروساز، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی "اچ30 کراس" در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.
 
وی در ادامه با بیان این‌که در حال حاضر تعدادی از نمایندگی‌های ایساكو از طریق مدیریت آموزش‌فنی، آموزش‌های لازم برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاه‌ها و ابزار لازم در خصوص عیب‌یابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار داده است.
 
حسینی در ارتباط با نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور اظهار داشت: علاوه بر تامین قطعات و لوازم‌یدکی این خودرو، نمایندگی‌های پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شده‌اند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.
 
پیش‌فروش خودرو اچ30 کراس كه جدیدترین محصول ایران خودرو به‌شمار می آید، از پنجم اردیبهشت‌ آغاز شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.