| کد خبر: 77505 |

◄ واگذاری خطوط و ناوگان BRT به بخش خصوصی در حال مطالعه است

تین نیوز | معاون برنامه ریزی شهردار تهران از هدف گذاری برای کسب درآمد 500 میلیون تومانی شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو در سال جاری و افزایش این میزان برای سال 95 خبر داد.

ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به کاهش بودجه شهرداری تهران در سال 95 و برنامه ریزی های انجام شده در قالب پیشبرد طرح ها و برنامه های حوزه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: پس از انحلال شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو به دستور شورای سوم، مشکلاتی همچون حذف آورده های این شرکت از منابع نقدی مترو در تامین منابع مالی به وجود آمد اما با کمک شورای چهارم طرح احیا آن به تصویب رسید و هم اکنون شرکت مذکور در حال فعالیت است.

وی افزود: طبق هدف گذاری انجام شده برای این شرکت در سال 94 مبلغ 500 میلیون تومان درآمدزایی در نظر گرفته شد و سال آینده شاهد افزایش این مبلغ خواهیم بود.
 
امانی در ادامه با اشاره به فروش خطوط اتوبوسرانی تندرو تهران بیان داشت: دارایی های شهرداری در بخش اتوبوسرانی مبنی بر خطوط و ناوگان BRT به دلیل ارزش مالی بیشتر نسبت به خطوط عادی و اتوبوس های تک کابین نیازمند بررسی دقیق تری برای تعیین فرآیند واگذاری به بخش خصوصی است و هم اکنون در مجموعه حمل و نقل شهرداری تهران مورد بررسی و مطالعه قرار دارد.

معاون برنامه ریزی شهردار تهران در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که تولیدکنندگان خودرو در داخل کشور قادر به برآورده کردن استانداردهای مدنظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران باشند، اولویت تامین ناوگان از طریق آنها صورت خواهد گرفت.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    این کار را نکنید، مگر تجربه خط B. R. T خیابان ولی عصر را یادتان نیست که مردم چه عذابی میکشیدند و الان با تدبیر شهرداری مبنی بر اداره مستقیم وضع این خط خوب شده وبهره وری اش بسیار بالاتر رفته، اگر این طوری بکنید اتوبوس ها دیربه دیر حرکت می کنند تا اتوبوس پر مسافر بشه و مترو ها هم دیر به دیر حرکت می کنند تا واگن ها پر مسافربشه وسر خط حرکت قطار ها طولانی میشه