| کد خبر: 70717 |

خودروسازان معتبر خارجی همکاری خود با ایران را قطع نمی کنند

گسترش همکاری های ولوو با ایران بعد از تحریم

تین نیوز | برخی از کارشناسان صنعت خودروهای تجاری می گویند شرکت ولوو از هم اینک همکاری های لازم را با ایران دارد و خیلی منتظر رفع تحریم ها به صورت کامل نمانده است.
 
این کارشناسان با بیان این مطلب افزودند: در زمان تحریم ها ولوو سعی کرد پشتیبانی هال لازم را از ایران داشته باشد گرچه به دلیل برخی محدودیت ها ولوو نمی توانست تمام و کمال مشکلات خودروهای تجاری تولید شده در ایران را برطرف کند.

کارشناسان اعتقاد دارند: در زمان تحریم ها محدودیت هایی از طرف ایالات متحده وجود داشت که برخی موارد اعمال شد و باعث ضرردهی شرکت ولوو نیز در سوئد شد. البته ناگفته نماند شرکت های ایرانی در زمینه تامین قطعات مشکلاتی داشتند اما شرکت ولوو نهایت همکاری را با ایران داشته و در هر حال سعی می کرد تا ما را پشتیبانی کند.

این کارشناسان خودروهای تجاری با بیان اینکه هم اینک همکاری های شرکت های ایرانی با شرکت ولوو در سوئد تنگاتنگ و صمیمانه است بیان داشتند: شاید علت اینکه ایران در این 2 سال اخیر از ولوو استقبال کرد در همین نکته بود که ولوو حمایت های لازم از خودروهای تولید شده در کشور را طی سالهای حضورش در ایران داشته است.

خاطر نشان می سازد مدیران ارشد شرکت ولوو چندی پیش به تهران سفر کردند و با گسترش همکاری ها با طرف ایرانی تاکید کردند؛ سفری كه پس از 40 سال همكاری دو شركت برای اولین بار در این سطح انجام گرفت.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدکاظم 0 0

    به عنوان یک راننده ترانزیت بازگشت ولو به ایران وتولید مجدد آن را در ایران به فال نیک میگیرم اما متاسفانه محصولی که برای تولید در ایران در نظر گرفته شده خیلی به کار شاغلین در خطوط ترانزیت اروپایی نمی آید چراکه استاندارد آلایندگی آن یورو ۴ است که از نظر هزینه های تردد در این کشورها خیلی با کشنده های یورو ۳ تفاوتی ندارد چرا که اکنون استاندارد یورو۶ در این کشورها در حال اجرا است و ایکاش تعدادی از این تولیدات جدید را لاقل با استاندارد آلایندگی EEV یا یورو۵ جهت تردد در کشورهای اروپایی به فعالین این عرصه عرضه می کردند تا ما هم حداقل به بهانه کاهش هزینه های تردد در این وضعیت کاری تشویق به تعویض خودروی فعلی خود و خرید این کشنده های جدید می شدیم وگرنه با این وضعیت کاری با خودروی فعلی عرضه شده خیلی استقبال از آن جهت نوسازی ناوگان ترانزیت نمی شود.