| کد خبر: 61229 |

قانون هواپیمایی کشوری به روز و قابل استفاده است

وبلاگ تین نیوز، علی عابدزاده | در صنعت حمل و نقل هوایی بیش از 24 هزار میلیارد تومان سرمایه زیر ساختی وجود دارد اما به دلیل نبود برنامه ریزی و تعریف مناسب از فرایندها تاكنون تنها در حدود 30درصد از این سرمایه ها مورد بهره برداری قرار گرفته است. سازمان هواپیمایی كشوری باید از این فرصت ها و فضاهای موجود استفاده كرده و با منطق علمی به جلو حركت كند و دانش را سرلوحه فعالیت ها قرار دهد.
 
با توجه به اینكه قانون هواپیمایی كشوری به روز و قابل استفاده است به همین منظور ضروری است جهت بهره وری از سرمایه های زیرساختی موجود در صنعت از اختیاراتی كه قانون در اختیار سازمان قرار داده است استفاده بهینه صورت گیرد. صنعت هواپیمایی از جمله صنایعی است كه تمامی اقدامات آن مطابق با مقررات و استانداردهای بین المللی انجام می شود اما فرایندهای صورت گرفته در این صنعت منطبق با روشهای بین المللی نیست.
 
سازمان هواپیمایی كشوری دستگاهی نظارتی و حاكمیتی است و موفقیت در صنعت حمل و نقل هوایی مستلزم پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان به عنوان مرجع حاكمیتی آن خواهد بود. آنقدر منطق در اختیار داریم كه بهره برداران در مقابل منطق سازمان هواپیمایی كشوری حرفی برای گفتن ندارند و قانون این اختیار را برای ما قائل شده است.

ارتقا شاخص های ایمنی در اولویت فعالیت ما در سازمان هواپیمایی كشوری قرار دارد و نگاه ما كیفی است و باید با نظارت قوی، كیفیت و توسعه ناوگان هوایی را افزایش دهیم. به پشتوانه منطق علمی، تخصصی و تجربه مدیران و كارشناسان این سازمان در نظر داریم در جهت رسیدن به اهداف ترسیمی بلند مدت و كوتاه مدت صنعت حمل و نقل هوایی گام های اساسی و موثری برداریم.

كار برای انجام بسیار و زمینه برای فعالیت و پیشرفت مساعد است برهمین اساس امیدواریم در آینده نزدیك جهش چشمگیری در این صنعت صورت خواهد گرفت.

برگرفته از خبر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسعود 0 0

    از مجموع کفته ها معلوم میشود هیجوقت سازمان در أمان نبوده. از احمد شفیق کرفته تا امروز همه فکر منافع شخصی خود بوده لند. احمد شفیق در راس هوابیمایی حدفش منافع بارس أر بود.. بس از ان در زمان سبه بور و اشتوداخ واربابی وحاج منیری منافع خاتم و حواریون بود. ما شورایی داشتیم که من عضو ان بودم(کتاب مصوبات شورا با خط نستعلیق من باید موجود باشد. دران زمانً خیلی ها مائل به سرمایه کطارئ در هوابیمایی بودند و درخواست های عدیده ای میرسید ولی به دستور رییس شورا یعنی خاتم درخواست ها خوانده نمیشد. علت انرا میکفتند هوابیمایی امر خطیریست وبه دست هرمی نمیتوان داد. درخواست ها جایش در سید باطله ها بود. مسعود قدسی