| کد خبر: 40042 |

◄ جزییات پرداخت خسارت تاخیر به مسافران در ۵۵ مسیر ریلی + لینک جدول

تین نیوز | مسافران به منظور شناخت از حقوق باید با شرایط خرید و استرداد بلیت و نحوه دریافت خسارات در صورت کاهش کیفیت آشنا شوند.

به گزارش تین نیوز، سیستم حمل و نقل ریلی به عنوان ایمن‌ترین و پاک‌ترین سیستم جابه‌جایی مسافر، در تمام ایام سال متقاضیان زیادی دارد اما موضوع تأخیرات در مبدأ و مقصد، از مواردی است که همواره مورد سؤال مسافران قطار بوده است.

کارشناسان معتقدند در کنار کیفیت خدمات دریافتی، یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مسافران، عدم تأخیر حرکت ناوگان در مبدأ و نداشتن تأخیر در رسیدن به مقصد است.

دراین زمینه سید محمد راشدی، معاون مسافری شرکت راه آهن می گوید در جهت رعایت حقوق شهروندی در برنامه پیش فروش نوروزی امسال ثبت ساعت ورود قطار به مقصد بر روی بلیت درج می شود.

به گفته معاون مسافری شرکت راه آهن، امروز ما با متوسط تاخیر بیشتر از  30 تا 40 دقیقه برای قطارهای مسافری مواجه نیستیم اما برای حفظ حقوق شهروندی در این خصوص جدولی تعیین شده تا بر حسب ساعت تاخیر از 50 تا کل مبلغ بلیت به مسافران بازگردانده شود.

شایان ذکر است سامانه صدای مسافر با شماره تلفن 5149 برای تهران و 0215149 از تمام نقاط ایران آماده پاسخگویی به شکایات و اطلاعات قطارها به مسافران است.

برای دریافت اطلاعات کامل از مقررات و شرایط ابطال و پرداخت میزان و جدول میزان ساعات تاخیر مشمول خسارت به مسافرین اینجا کلیک کنید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ArazBahri. ۶۲ gimal 0 0

    خوبه