| کد خبر: 125356 |

لزوم همکاری و ارتباط نزدیک میان معاونت گردشگری و فرودگاه‌ها

تین‌نیوز| رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تأکید کرد: ایجاد ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه‌ها سبب ارتقای کیفیت خدمات در راستای کمک به توسعه گردشگری می‌شود.
 

به‌گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از روابط‌عمومی ستاد مرکزی خدمات سفر، مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌همراه محمود نویدی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از روند خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل هوایی به مسافران نوروزی و گردشگران خارجی در شهر فرودگاهی و ترمینال‌های فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید کرد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مسافران به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مسافران خارجی و گردشگران نوروزی، در جریان برنامه‌های کوتاه‌مدت و برنامه‌های بلندمدت این شهر فرودگاهی قرار گرفت.

او در حاشیه بازدید از ایستگاه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در جمع خبرنگاران گفت: فرودگاه و خدمات آن یکی از بخش‌های مهم و ویژه صنعت گردشگری هر کشوری محسوب می‌شود. در واقع فرودگاه ویترین عرضه و معرفی چهره مطلوب، واقعی و صحیح گردشگری، پیشرفت‌ها و مهمان‌نوازی کشور است.

رحمانی‌موحد با بیان اینکه بخش گردشگری هر دو بعد داخلی و خارجی فرودگاه را پشتیبانی می‌کند، ادامه داد: از همین حیث ارتباط و همکاری‌های نزدیک میان فرودگاه‌ها و حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت است، بنابراین ایجاد ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه‌ها سبب ارتقا کیفیت خدمات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل در راستای کمک به توسعه گردشگری می‌شود.

او با بیان اینکه ارتباط ساختاری نزدیک میان صنعت گردشگری و فرودگاه‌ها سبب ارتقای رضایتمندی مسافران داخلی و خارجی و ارائه چهره‌ای بین‌المللی از جمهوری اسلامی ایران به گردشگران خارجی می‌شود، خاطرنشان کرد: از همین حیث معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی کامل برای افزایش همکاری با فرودگاه‌ها را دارد چرا که خدمات مختلفی که در فرودگاه‌ها ارائه می‌شود، همه از عناصر موثر و تاثیرگذار در توسعه صنعت گردشگری است.

رحمانی‌موحد تصریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه یکی از حوزه‌های مرتبط با تجاری‌سازی خدمات گردشگری است، قطعا حضور موثر سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به صنعت فرودگاهی و گردشگری می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمات منجر شده و در نهایت با ارتقای کیفیت خدمات، رضایتمندی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی حاصل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.