| کد خبر: 125037 |

نوروز ۹۶؛ تفاوت را در فرودگاه ها حس کنید

تین‌نیوز| قائم مقام مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در نوروز 96 مسافران هوایی تجربه یی نو در فرودگا ه ها خواهند داشت و تفاوت را به وضوح احساس خواهند كرد.
 
به گزارش روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ در فاصله شش روز مانده به آغاز سال نوی شمسی، اعضای كمیته تسهیلات نوروزی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای یازدهمین بار گرد هم آمدند تا آخرین هماهنگی ها را برای رقم زدن نوروزی متفاوت در فرودگاه های كشور انجام دهند.

این نشست كه پیش از این به تناوب و با دعوت از مدیران ستادی برگزار می شد این بار با حضور علی عابدازده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در كنار رحمت اله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاهها جدی تر از گذشته مصوبات پیشین را مرور كرد و در اتفاقی نو ارتباط تصویری زنده با برخی از فرودگاهها نظیر كرمان، مشهد، مهرآباد و تبریز برقرار كرد و ضمن گفتگو با مدیران این فرودگاهها از آخرین اقدامات انجام شده جویا شد.

حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در پایان این نشست و در گفتگو با خبرنگار پرتال شرکت فرودگاهها در خصوص اقدامات متفاوتی که در فرودگاهها انجام شده است، گفت: سعی ما بر این بوده است تا با تمام توان خود در ارائه خدمات مناسب و مطلوب فرودگاهی به مسافران هوایی به استقبال نوروز 96 برویم و بتوانیم سفری هنراه با آسایش و به دور از دغدغه را فراهم کنیم.

وی در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در فرودگاهها اشاره کرد و گفت: امسال به منظور جلوگیری از سرگردانی مسافران و راهنمایی آنان، افرادی با کاوری خاصکه روی آن "از من بپرس" درج شده در ترمینالها مستقر خواهند بود و به سوالات مسافران پاسخ می دهند.

اسفندیاری همچنین از نوسازی ناوگان تاکسی رانی در برخی فرودگاهها نظیر تبریز، اصفهان و مهرآباد خبر داد و گفت: در سال 95 برنامه ریزی مناسبی برای این مهم صورت گرفت و در حال حاضر می توانیم تحولی نو را در سیستم حمل و نقل فرودگاههای پر تردد از نزدیک شاهد باشیم.

اختصاص فضایی به بازی کودکان در ترمینال های فرودگاهی نیز از دیگر اقداماتی بود که اسفندیاری به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و تعطیلات سعی کردیم فضای مفرحی را برای کودکان نیز فراهم کنیم تا از مدت زمانی که در انتظار پرواز هستند، لذت ببرند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاهها همچنین از راه اندازی واحد رسیدگی به شکایات در ترمینال های فرودگاهی خبر داد و گفت: به طور قطع همه اتفاقاتی که در خصوص سفر هوایی پیش می آید مربوط به فرودگاه نیست، با این حال ما به عنوان متولی خدمات فرودگاهی مسئول پیگیری انتقادات آنان خواهیم بود و به یقین پاسخ های لازم به شکایات داده خواهد شد.

به گفته وی در ایام نوروز مدیران ستادی به فرودگاهها سفر خواهند کرد و از نزدیک نحوه خدمت رسانی به مسافران را رصد خواهند کرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.