| کد خبر: 122810 |

◄ توضیحات «هما» در خصوص تاخیر پرواز لندن - تهران

تین‌نیوز| شرکت هواپیمایی «هما» در پی انتشار خبری مبنی بر زمین‌گیر شدن هواپیمای این شرکت در فرودگاه لندن اطلاعیه ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پرواز شماره 710 ایران‌ایر از لندن به تهران، که قرار بود ساعت 1 و 35 دقیقه بامداد دوشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) شود، در فرودگاه لندن زمین‌گیر شد.

در همین رابطه روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در توضیحاتی عنوان کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای شماره 710 لندن و 659 دبی به اطلاع می‌رساند؛ پرواز شماره 710  از لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) در روز هشتم اسفندماه سال جاری پس از پرواز در ساعت16(به وقت محلی) از فرودگاه هیترو لندن، به دلیل بروز مشکل فنی به این فرودگاه بازمی‌گردد.
 
در بررسی‌های اولیه توسط متخصصان فنی مشخص می‌شود برطرف کردن مشکل نیازمند تعویض قطعه است؛ لذا طی برنامه‌ریزی انجام شده، قطعه مورد نیاز با پرواز شماره 152 هواپیمایی بریتیش ایرویز درساعت 09:00 روز نهم اسفند به لندن ارسال شد.
 
با توجه به طولانی شدن مراحل تعمیرات از تعداد 90 مسافر این پرواز، بیش از 45 مسافر تا زمان تعویض قطعه و برطرف شدن مشکل برای استراحت به هتل اعزام شده و مابقی مسافران نیز به منازل خود بازگشتند.
 
همچنین پرواز 659 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مقصد دبی که در روز نهم اسفند ماه سال جاری به دلیل مشکل فنی در سیستم ناوبری هواپیما به فرودگاه حضرت امام(ره) مراجعه کرده بود در ساعت 14:00 فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را به مقصد فرودگاه دبی ترک کرد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.