|
کد خبر:
122220
|
اداره کل فرودگاههای خراسان رضوی به وظائف ذاتی خود عمل کرده است
تیننیوز| شركتكنندگان در سومین جلسه کمیسیون بررسی نحوه خدمترسانی به زائران و مسافران در فرودگاه بین المللی شهید هاشمینژاد مشهد در بارش های اخیر، به اين نتيجه رسيدند كه اداره کل فرودگاههای خراسان رضوی به وظائف ذاتی خود عمل کرده و اشکالات اساسی در ارائه خدمات از سوی شرکت های هواپیمایی بوده است.
به گزارش روابطعمومي شركت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران به نقل از پرتال استانداري خراسان رضوي، سومین جلسه کمیسیون بررسی نحوه خدمترسانی به زائران و مسافران در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد در بارشهای اخیر، با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی و نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرودگاههای استان و مدیران شرکت های هواپیمایی در استانداري خراسان رضوي برگزار شد.
در این جلسه گزارش اقدامات انجام گرفته و خدمات ارائه شده به زائران و مسافران در بارشهای اخیر از سوی معاون زیارت استانداری، مدیرکل فرودگاه های استان و مدیران شرکت های هواپیمایی ارائه شد.
رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان چالشها و مشکلات و ارائه گزارش بازدید خود از فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد در زمان وقوع بحران پرداخت.
تبیین دقیق مطالب، چالشها، مشکلات، تعیین مقصران احتمالی، تشریح سیاستها، برنامهها و ترسیم راهکار و الزامات برای عدم تکرار مجدد بحران مشابه در ارائه خدمات پروازی در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمی نژاد مشهد، از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
تعیین نقش، سهم و مسئولیت دستگاههای ذیربط اعم از ادارهکل فرودگاهها، شرکتهای هواپیمایی و بخشهای دیگر در بروز مشکل و برخورد و تذکر به بخش های مقصر و ارجاع به مراکز رسیدگی به تخلفات، از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مشخص شد که ادارهکل فرودگاههای خراسان رضوی به وظائف ذاتی خود عمل کرده و اشکالات اساسی در ارائه خدمات از سوی شرکت های هواپیمایی بوده است.
ارسال پیام عذرخواهی از سوی شرکتهای هواپیمایی و استرداد وجوه بلیط مسافرانی که پروازهای آنان کنسل شده در اسرع وقت، از جمله مصوبات این جلسه بود.
مقرر شد گزارش مستند و مکتوب خدمات ارائه شده از سوی شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد طی مدت 48 ساعت به معاونت زیارت استانداری ارسال شود.
این گزارشات پس از جمعبندی در معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی، برای بررسی نهایی به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
شایان ذکر است؛ در این جلسه فرماندار ویژه مشهد، مدیران کل بحران، امنیتی، بازرسی، هماهنگی و مدیریت امور رفاهی زائران و روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند.
در این جلسه گزارش اقدامات انجام گرفته و خدمات ارائه شده به زائران و مسافران در بارشهای اخیر از سوی معاون زیارت استانداری، مدیرکل فرودگاه های استان و مدیران شرکت های هواپیمایی ارائه شد.
رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان چالشها و مشکلات و ارائه گزارش بازدید خود از فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد در زمان وقوع بحران پرداخت.
تبیین دقیق مطالب، چالشها، مشکلات، تعیین مقصران احتمالی، تشریح سیاستها، برنامهها و ترسیم راهکار و الزامات برای عدم تکرار مجدد بحران مشابه در ارائه خدمات پروازی در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمی نژاد مشهد، از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
تعیین نقش، سهم و مسئولیت دستگاههای ذیربط اعم از ادارهکل فرودگاهها، شرکتهای هواپیمایی و بخشهای دیگر در بروز مشکل و برخورد و تذکر به بخش های مقصر و ارجاع به مراکز رسیدگی به تخلفات، از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مشخص شد که ادارهکل فرودگاههای خراسان رضوی به وظائف ذاتی خود عمل کرده و اشکالات اساسی در ارائه خدمات از سوی شرکت های هواپیمایی بوده است.
ارسال پیام عذرخواهی از سوی شرکتهای هواپیمایی و استرداد وجوه بلیط مسافرانی که پروازهای آنان کنسل شده در اسرع وقت، از جمله مصوبات این جلسه بود.
مقرر شد گزارش مستند و مکتوب خدمات ارائه شده از سوی شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد طی مدت 48 ساعت به معاونت زیارت استانداری ارسال شود.
این گزارشات پس از جمعبندی در معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی، برای بررسی نهایی به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
شایان ذکر است؛ در این جلسه فرماندار ویژه مشهد، مدیران کل بحران، امنیتی، بازرسی، هماهنگی و مدیریت امور رفاهی زائران و روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.