| کد خبر: 122009 |

◄ جوابیه هواپیمایی قشم در پی انتشار خبر «سرگردانی مسافران پرواز استانبول - تهران»

 تین‌نیوز| امروز (سوم اسفندماه) خبری مبنی بر «سرگردانی مسافران پرواز استانبول - تهران / ۱۶۸ چمدان جا ماند!» در تین‌نیوز به نقل از ایسنا منتشر شد.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این گزارش آمده است، جا ماندن 168 چمدان مسافران پرواز استانبول - تهران موجب سرگردانی 5 ساعته مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
 
در پی انتشار این خبر شرکت هواپیمایی قشم در جوابیه‌ای که به تین‌نیوز ارسال کرده، آورده است؛ شرکت هندلینگ پرواز TGS در فرودگاه استانبول در عملیات بارگیری جامه‌دان مسافرین دچار اشتباه شده و در نتیجه تعداد 96 بسته از جامه‌دان‌های مسافرین محترم این پرواز ارسال نگردیده است.
 
در ادامه آمده است، شرکت هواپیمایی قشم مراتب اعتراض قانونی خود را کتباً به شرکت مربوطه در استانبول ابراز داشته و خواهان رسیدگی سریع به این موضوع و ارسال جامه‌دانها با پرواز سایر شرکت‌ها در این مسیر شده است .
 
این شرکت  ضمن عذرخواهی از مسافرین گران‌ قدر این پرواز، به محض دریافت جامه‌دان‌های یاد شده اقدام به ارسال به درب منازل مسافرین محترم خواهد کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.