نظرهای کاربران بر خبرها
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
متن  خبر
◄سد استوار شرکت فرودگا‌ه‌ها در مقابل سیلی ویرانگر
تین‌نیوز| اوایل بهمن ماه بود که مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با بیان اینکه به هیچ وجه مسئول تأمین هزینه امنیت عمومی نیستیم و حتی تأمین هزینه‌های امنیتی اختصاصی هم بر عهده ما نیست، گفت: قادر به پرداخت هزینه‌های امنیت عمومی و هزینه‌های دفاعی نیستیم  و طبق مستندات پیمان شیکاگو که کشور ما آن را پذیرفته و به عنوان قانون ملی باید به آن احترام گذاشته شود؛ به هیچ وجه مجاز به پذیرش و اختصاص هیچ سهمی از هزینه‌های امنیت عمومی و دفاعی از منابع خود نیستیم و لذا چنین هزینه‌هایی را هرگز نخواهیم پرداخت.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رحمت‌اله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به طور کلی هوانوردی نظامی از هوانوردی غیرنظامی جداست، ما و همکاران نظامی دو مجموعه مستقل از هم هستیم و مرزهای متفاوت از هم داریم. بنابراین، هم در استانداردها و هم در مأموریت‌ها و هم در عملیات‌ با یکدیگر متفاوتیم اما در عین حال ارتباط و همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داریم.

وی گفت: در کل جهان هر یک از دو مجموعه هوانوردی نظامی و هوانوردی غیرنظامی وظایف و مأموریت‌های خاص خود را دارند. وظیفه ذاتی و مأموریت اصلی نیروهای نظامی، تأمین امنیت ملی و مأموریت اصلی بخش غیرنظامی هم تأمین ایمنی است. هر دو نیز بسیار مهم و حساس هستند. حتی در حوزه نظامی هم مأموریت بخش‌های مختلف یکی نیست...

پس از انتشار این خبر در پایگاه خبری – تحلیلی صنعت حمل‌ونقل، تین‌نیوز؛ کاربران نظرات و پیام‌های بسیاری ارسال کردند که بخشی از آنها را در ادامه می‌خوانید.

یکی از این کاربران در پیام خود عنوان کرده است: من واقعاً از این ذهن قوی و شخصیت مقتدرانه و تیزهوشی و شجاعت مهندس مه آبادی لذت بردم. ایشان مطالب را موشکافانه و علمی و همچنین بسیار اخلاقی و حرفه ای بیان کرده و هم مشکل را تجزیه و تحلیل کرده و هم آب پاکی را بر روی دست پدافند ریختند. این خودش ارزش یک مقاله علمی را دارد.
به نظرم تین نیوز به این مسئله به عنوان یک مشکل مهم صنعت باید بیشتر بپردازد. این مصاحبه باید خیلی رویش کار شود و زوایایش باز شود.

در بخش دیگری از پیام این کاربر آمده است: من خودم اینقدر به ابعاد موضوع شناخت نداشتم و حقیقتاً از این مصاحبه پرمحتوا چیز یاد گرفتم و لذت بردم. آقای مه آبادی در همه مسائل کارشناسانه وارد می شود و البته این جزوشاهکارهای تین نیوز است که با این مصاحبه اولا به یک موضوع مهم وارد شده در ثانی از حواشی دوری کرده و آخر هم طوری سوال کرده که بحث ارزشمند مطرح شده و کلا مانیفست تاریخی و بیاد ماندنی در باره موضوع ساخته است. خوب است مباحث مهم صنعت اینطوری جلو برود.
 
کاربر دیگری هم در پیام خود نوشته است: خدا ایشان را برای شرکت حفظ کند. در این مدت آنقدر کار کردند شرکت فرودگاه‌ها زیر و رو شده‌است. همه به آینده شرکت امیدوار شده‌‌اند. باید همه از این مدیران که هم به فکر شرکت هستند و هم به فکر کارمندان ضعیف، حمایت کنند. درود بر روحانی و درود بر آخوندی. دستمریزاد با این انتخابشان. البته هم که درود بر تین نیوز
 
یک کاربر هم در پیام خود آورده است: از این قسمت از گفته‌های ایشان خیلی خوشم آمد چون قاطع و شجاعانه است. ایشان واقعا مثل عقاب مراقب شرکت هست: به  همه اعلام می‌کنیم که به جز مرکز کنترل فضای کشور متعلق به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هیچ تشکیلات دیگری کوچکترین تاثیری در نقل و انتقال پروازهای عبوری و غیر عبوری ندارد و اخبار منتشره در زمینه دخالت نیروهای نظامی در کنترل ترافیک هوایی کاملاً غلط است.
 
یکی دیگر از کاربران هم چند پرسش را ازخطاب به سازمان هواپیمایی کشوری، مطرح کرده و آورده است: چرا سازمان با این مسئله برخورد نکرد؟
چرا سازمان نسبت به این زیاده خواهی ها ساکت است؟
اصلا سازمان کجاست؟ اینها وظیفه مهم سازمان است.
فرض کنیم که آقای مدیر عامل فرودگاه‌ها نمیخواست و یا نمی توانست مخالفت کند، آن وقت چه بلایی سر "صنعت" می آمد؟
 
کاربر دیگری نیز در پاسخ به سوال‌های مطرح شده از سازمان هواپیمایی نوشته است: سازمان خودش مدعی دریافت عوارض بود. حتی{در خفا} هم رفت مصوبه دولت را گرفت. آقای مدیر عامل جلوی زیاده خواهی سازمان هم ایستاد. هرچقدر که شرکت دنبال کارها و تقویت سازمان است، سازمان دنبال تضعیف و نابودی شرکت است. این در حالی است که رابطه مه آبادی و عابدزاده خیلی با هم عالی است.
 
یک کاربر دیگر هم در پاسخ به این پرسش‌ها، عنوان کرده است: سازمان فقط دنبال این است که یک چیزی از شرکت بکند. اگر می‌توانست دوباره شرکت را در خودش ادغام می‌کرد. این دفعه هم رفته بودند قانون ببرند مجلس که مشاغل حاکمیتی برود در سازمان. البته منظورشان مرکز کنترل و در حقیقت پول بود.
 
کاربر دیگری نیز در پاسخ به موضوعات مطرح شده، نوشته است: این حرفها خواسته دشمنان آقای عابدزاده و مه آبادی است. اگر دوست هستید لطفا از این صحبتها نکنید. سازمان و شرکت هر وقت با هم درگیر شدند حاصلش بدبختی صنعت بود. از زمان مرحوم شاهچراغی و آقای قاسمی گرفته تا زمان خلبان نخجوانی و آقای اسماعیلی، همه اش{....}بود. الآن مدیر شرکت و رئیس سازمان کنار هم هستند و هوای هم را دارند. بگذارید صنعت مشکلاتش را در زمان این دو بزرگوار حل کند. یک درگیری هم دو مدیر نداشته اند. کسانی که این حرفها را می‌زنند، دشمن سازمان و شرکتند و یا آب به آسمان فاسدها می‌ریزند و یا خودشان از آن قماشند.
 
 یکی دیگر از کاربران نیز در پیام خود آورده است: سد سدید شرکت فرودگا‌ه‌ها و ناوبری هوایی ایران جلو سیل ویرانگر پدافند را گرفت. واقعاً خدا را شکر می‌کنیم که شرکت از نعمت یک مدیر قوی و فرهیخته و نترس برخوردار است.

یادم نمی‌رود که مدیران قبلی با مصاحبه های {...} باعث سوتفاهم پدافند و ایجاد این سیل ویرانگر شدند. یک مشت {...} که هنوز هم دنبال برگشتن به شرکت و {....} هستند. الآن در شرکت احساس قدرت می‌کنیم ولی دیروز احساس {...}می‌کردیم. درود بر روحانی و درود بر آخوندی با انتخاب چنین مدیرانی.
 
 
کد خبر : 118828
برچسب ها : فرودگاه‌، پدافند، کنترل فضای کشور، مدیرعامل
ارسال نظر

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
به تین نیوز سلام و درود میفرستیم . کار حرفه ای شما بهترین حفاظت از صنعت و مدیران حرفه ای و دلسوز است. حذف مدیران سیاسی و قدرت طلب هم ادامه دادن همین راه و شیوه است. فقط اطلاع رسانی باید از سطح خواص صنعت به کل صنعت و از کل صنعت به بیرون و نزد مسئولان و تصمیم گیرندگان کشور و همچنین در سطح عمومی گسترش یابد. در این صورت منفعت طلببان، دلالان و اصحاب سفره تضعیف می شوند و آرام آرام محیط صنعت از سیاست زدگی دور و حرفه ای می شود. در این شرایط هم نقاط قوت حمایت میشود و هم نقاط ضعف (با هدف اصلاح) شناسایی شده و صنعت در مسیر درست و توسعه و پیشرفت قرار میگیرد. اگر سایر رسانه ها باشما همراه شده و کمک حالتان شوند کار درست می شود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
عجب
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
خیلی ها میگویند که آقای مه آبادی آخر همین سال 30 سالشان پر شده و قصد جدی دارند که شرکت را ترک کنند. ما میدانیم که کار خیلی سخت است و ایشان هم در فشار و تنگنای زیادی هستند ولی رفتن ایشان در این شرایط یعنی خالی کردن صحنه برای کسانی است که با اینکه در سایر سازمانها مأمورند حتی به بهانه فوتبال هفته ای و تنی به آب زدن در سونای شرکت، هر هفته دور و بر شرکت هستند و مثل کرکس ها منتظر ضعیف شدن شکارشان هستند. این سد اگر برداشته شود، سیل ناپاکی ها شرکت را میبرد. متاسفانه سابقه هم نشان میدهد که با حمایت همپالکی ها و حامیان رانت خوارشان سریعا به جایگاههای قبلی بر میگردند. باید از مقامات خواست تا ضمن حمایت از امثال آقای مهابادی و باقریان و مرادی و خانم ابراهیمی که از دل صنعت جوشیده اند و همدل هستند از آنها بخواهند که کار را ادامه دهند تا فرصت بیشتری برای کار آنها ایجاد شود. شما هم با اطلاع رسانی برای ادامه کاراین گروه کاربلد و پاکدست هر کاری میتوانید بکنید. کشور ما اگر میخواهد به توسعه برسد، باید بساط آقاخان نوری ها و ملوک السلطنه ها و تیم توطئه گرش را جمع کرده و نگذارد امیرکبیرها در فین دوران رگشان زده شود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
بر خلاف اين ادعا فعلا اصحاب {....}سكان مديريت اين صنعت را بر عهده دارند
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۴ پاسخ
من فکر میکنم اینکه اینقدر کامنت در مورد اقدامات و شخصیت یک مدیر نوشته میشود و فکر کنم رکورد همه کامنت ها را هم شکسته باشد چه منفی و چه مثبت نشان میدهد که مدیر خاصی هست، با قبلی ها خیلی تفاوت دارد و خیلی هم کار کرده اند. خوب کسی که کاری نکند فقط اگر انتقاد هم از او بکنند میگویند کار نکرده ولی کسی که کار کرده به نسبت کارش هم موافق دلرد و هم مخالف. البته عده ای هم در کشور ما حسادت و شیطنت هم میکنند. فکر میکنم همه هم موافق باشند که آقای مهابادی مدیری هستند که هر جا رفته اند و هرجا بوده اند تحولی عمل کرده اند. از دوران مدیریتشان در مدیر کلی تدارکات تا الان که بالای بالا هستند. باز هم همه قبول دارند که در 30 سال خدمتشان مدیر خوشنام و مردمی و پاک بوده اند و لی از همه اینها بگذریم من پیشنهاد بهتری به تین نیوز دارم. بیایید یه میز گرد آزاد بگذارید و از آقای مه آبادی بخواهید بیاید بگوید چکار کرده اند و به همه انتقادات هم پاسخ بدهند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
با سلام خدمت تین نیوز و اصحاب قلم
بنده از اخبار شما استفاده می کنم و پیشنهاد می کنم همینطور که از عملکرد مدیران تمجیدها را منتشر می کنید نقدها رو هم منتشر کنید چون عدم نقد منصفانه مدیر را فاسد میکند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
آقای ذهبیون چرا نقد عملکرد مسولین را کار نمی کنید .
برادر این شائبه پیش می اید که مجیزگو شده ای!
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
آري آقای ذهبیون اگر نقد شما را منتشر نمیکنند، سایر سایت ها مثل جوان آنلاین، فارس و.. هر روز تهمت های شما را منتشر میکنند. ضمنا شما که هر روز اطلاعات کذب به مراجع نظارتی میفرستید و همه را علیه هیئت مدیره مظلوم فعال فرموده اید. ولی یادتان باشد که
چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
من قبول دارم هم باید خوبی ها را گفت و هم ضعف ها را ولی در برخی موارد باید تین نیوز ترمز را بکشد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
کشور شده ترمز. هنر دارید پیشنهادی دهید تا گازش را زیاد کنند. مردم مظلوم کارشان آنقدر عقب است که تخته گاز هم مشکلاتشان حل نمیشود چون همه دنبال ترمز کشیدن بودند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۷ پاسخ
سلام بر همه. کامنت کوتاه، رسا و بسیار عالی بود.
نکته همین است که کشور به تحول و اصلاح با سرعت زیادنیاز دارد.
تاریخ مالزی هم یک ماهاتیر داشته ولی هزارها ترمزکش.
عزیزان میدانند که دستگاههای نظارتی کارشان فقط ترمزکشی است.
در این شرایط اگر کسی جرأت کارکردن داشت همه باید کمکش کنند نه اینکه زیرش را خالی و یا ترمزش را بکشند.
از مدیران شجاع و کارآفرین و تحول آفرین باید حمایت شدید شود.
کاری که تین نیوز به درستی انجام میدهد و کسی قدر آن را نمیداند.
آقای سعیدنژاد در بنادر نیز همین مشکلات را دارند چون خوب کار میکنند. متاسفانه آقای آقایی هم جنسش تحولی بود ولی دیدید که چه بلایی سرش آوردند.
خودشان راحت شدند ولی کشور با از دست دادن مدیران تحول ضرر بزرگ و جبران ناپذیری میکند.
وزیر متفکر راه هم اگر سیبل شده برای افکار مترقی و نویی است که دارد. هم چوب خودش را میخورد هم چوب مدیران کاریش را. خدا همه خادمان به کشور را حفظ کند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
من فقط یه سوال دارم آیا آقای مه آبادی یک مدیر صد در صد بوده اند؟ همین
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
نه. خدا فقط 14 تا 100% آفریده. ولی چون تیم همدلی دارند و همه شان 100% ز جان و دل وقت میگذارند هزاران درصد با گروههای قبلی مدیرتی و رفقای شما فاصله دارند. من در بخش حقوقی شرکت کار میکنم. قبلا کلی زمین های شرکت را میبردند و برخی قطعات را چند بار خریدند. کارمندان برخیشان امنیت نداشتند. مدیران و همه ما متهم به رشوه گرفتن بودیم. خانم {...} که آمده تمام املاک شرکت مستند شده و یک ریال هم به کسی داده نشده است. از شایعات و اتهام زنی هم خبری نیست. این کار کمی هست؟ خانم {....} را چه کسی آورد؟ از وقتی آمده چقدر کار شده؟ قبل چقدر کار شده؟ تازه قبلا کسی هم مزاحم نبود. دولت هم مخالف نداشت. خوب توی همین حقوقی و املاک بفرمایید چکار کردند در این 20 سال؟ حتی از دوره سازمان تا قبل از آمدن آقای {....}چه کاری کردند؟ آقای{....} با آوردن خانم{....} چه کارهایی برای شرکت ایجاد کرد؟ خانم {....} هم دکترا دارد و هم از صبح تا شب کار میکند. حتی میدانم که شبها هم کار منزل میبرد و راحتی در زندگی ندارد؟ شما هم رفتید چه کسانی را آوردید؟ منصف باشیم. به قول امام خمینی رحمت الله علیه، عالم محضر خداست. خدا که همه چیز شما را میداند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
من هم از شما یک سوال دارم.همان قبلا یک صدم از آقای مه ابادی کار شده بود. چرا میگویید مه ابادی؟ شما نقش تیم و حتی نقش خدا را فراموش کرده اید.
این کار یک تیم همدل و حرفه ای است که برای خدا کار میکنند.
قبلا در هیئت مدیره فقط اختلاف و دعوا بود و دنبال کسب قدرت و پست.
یادتان نیست سر یک اطاق چه دعوایی بین « دو نفر عضو هیئت مدیره شد؟.
برای همین کاری در نمی آمد. 8 ماه هیئت مدیره تشکیل نمیشد. زمان آقای {...} هم تیم خوبی بود ولی اینقدر کار شد؟
همدل و بیشتر همین تیم بودند. خوب این هم نشان دهنده هد تیم و نقش مدیریتی مدیر عامل است.
یعنی وقتی مدیر قابل و تیم مدیریتی همدل و متخصص و دلسوز و پاک باشد، دست خدا هم با آنها است و خوب تحول هم انجام میشود.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
عزیز برادر کمی هم نیمه خالی لیوان را ببینید .ما که نمیگوییم احمدی نژاد خوب بوده ولی باید پذیرفت ایشون هم ضعف هایی داشته .این چه وضعیه نطق همه را کور کرده اید از بس از ایشان تعریف می کنید .طوری که نمیشه از مدیری انتقاد کرد یعنی آقای مه آبادی و نویدی و پرورش و عابد زاده همه عالی و بخش هوایی همه عالی و همه گل و بلبل اند وخداوکیلی وجدان خودت را قاضی کن میشه چنین چیزی؟
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
زمان احمدی نژا که نطقتان {...} نشده بود. فرودگاه رامسر را دادند به یک نفر. نطق میفرمودید. چقدر پول شرکت را به دلال ها دادند و جنس نیاوردند چرا نطقتان{...} بود؟
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
واگذاری فروگاه رامسر هم در زمان یکی از مدیران فرودگاه امام که آقای {....} عوضشان کردند اتفاق افتاد. آقای {...} آن زمان هم تنها کسی بود که در هیئت مدیره قرارداد رامسر را امضاء نکرد و دولت هم ایشان را به همین دلیل عزل کرد. این هم نشان از فساد ستیزی دیرینه آقای {...} دارد. واقعه بزرگی بود. متاسفانه نه ایشان آن را رسانه ای کرد ونه جراید دنبال این اتفاق را گرفتند. این آقایان منتقد هم یک کلمه علیه این اتفاقات ننوشتند. چرا؟؟؟
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
آقاي ذهبيون گرامي پيامهاي منتقدين را هم منعكس كنيد
مخاطب محترم دیگه چی کار باید می کردیم که نکردیم؟
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
با سلا م ، به اطلاع عزیزان مخاطب می رساند: تین نیوز در مقابل انتشار کامنتهای کاربران ، خود را متعهد می داند .
ولی به اطلاع میر ساند متاسفانه دوستانی که فکر می کنند نقد عملکرد مدیران را در کامنت خود درج می کنند اغلب این مطالب سرشار از توهین و تهمت و....است که به لحاظ اخلاقی و رعایت خطوط قرمز و شآن افراد قادر به انتشار چنین انتقادهایی نیستیم .
بهتر است عملکرد افراد نقد شود ولی نقد منصفانه .صرف این که تهمت بزنیم مدیری فلان کار را کرده است و یا...باید سند و مدرک هم ارائه دهیم .لذا از ما انتظار نشر توهین و تهمت را که پیگرد قانونی هم دارد را نداشته باشید اما منتظر انتقاد از نوع سازنده اش هستیم و استقبال هم می کنیم.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
متاسفانه سير حركتي سايت شما چندي است در جهت بستن دهان منتقدين پيش ميرود از دلايل آن نا آگاهم اما ادامه اين روند موجب سلب اعتماد براي شما خواهد شد شما وظيفه داريد به عنوان يك رسانه نظرات مختلف را پوشش دهيد و قضاوت را به مردم واگذاريد من خود چند كامنت با همين محتوا گذاشتم كه كار نكرديد چرايش را هم خدا عالم است
دوست گرامی ! سلام متاسفم اگر نقد شما را کار نکرده ایم عذرخواهی می کنم ولی امیدوارم شامل توهین و افترا و...نبوده باشد چراکه به ضرس قاطع اعلام می کنم تین نیوز نقدهای فارق از تهمت ، توهین ، افترا را منتشر می کند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۴ پاسخ
لطفا از آقای بخواهید پاسخ دهند که چرا قرارداد سراسر {...} CIP و {...} بزرگ پارکینگ فرودگاه امام را امضاء کردند و بعد مدیر موفق فرودگاه را که مخالف این دو قرارداد بود را برداشتند و آقای{...} را گذاشتند و آقای {....} را هم برداشتند و آقای{...} را گذاشتند ما توهین هم نکردیم لطفا نظر ما را بگذارید.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
دوست محترم ، اطلاعات اشتباه به عرضتان رسیده است.
هم قرارداد CIP فرودگاه امام و هم قرارداد پارکینگ فرودگاه امام را قبل از آمدن آقای مه ابادی بسته بودند.
کسی هم که پارکینگ فرودگاه امام را از رانت خوارها گرفت آقای مهابادی بود.
البته همان یک ماه اولی که هنوز فرودگاه امام کاملا جدا نشده بود. اختلاف هم ماهی 600 میلیون تومان به نفع دولت بود. کم نیست لطفا پیگیری کنید، ماهی 600 میلیون تومان!!!

فکر کنم اینها از افتخارات هیئت مدیره گذشته است که چه قراردادهایی بستند. 25 سال بزرگترین تجارت فرودگاهی را دادند به یک عده.
آن هم با سرمایه گذاری 9 میلیارد تومانی آن هم اگر ادعایشان درست باشد و 5 میلیارد نباشد. همان دوسال اول پول را درآورده اند.

هیچ کس هم کوچکترین انتقادی نکرد!! کجا بودند منتقدین؟ CIP مهرآّاد و مشهد هم همین وضع را تقریبا داشت که آقای مه ابادی آنها را خودش به هم زده است.
خوب است موردی ادعاهای منتقدین دلواپس منتشر شود. محترمانه.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
تغییر مدیران فرودگاه امام دست شرکت شهر فرودگاهی است. آقای {....} اول آمدنشان مدیر فرودگاه امام را فورا تغییر دادند. مدیر جدید ی هم که نصب کردند،مشهور به سلامت است و هم از مدیران کاری و کاربلد و مجرب شرکت فرودگاهها بود. الآن هم معاون شرکت است.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۴ پاسخ
قبول میکنیم که آقای مه آبادی کاری نکرده اند و همه این نظرات مثبت را هم دوستانشان نوشته اند. من از تین نیوز میخواهم که آقایان منتقد بیایند و بگویند که در 6 سالی که آقایان رأس مدیریت شرکت فرودگاهها بودند چه کرده اند. با یک سال و نیم مدیریت آقای مهابادی مقایسه کنند. برای اینکه شائبه سیاسی هم نشود و نگویند میخواهند احمدی نژاد را بکوبند، این یک سال و نیم را با دوران مدیران فعال در تدبیر و امید هم مقایسه کنند. تازه هر دو گروه اوپوزسیون و مخالف هم نداشته اند. هم سلامتشان، هم اقداماتشان، هم تحولاتشان، هم محبوبیتشان را مقایسه کنید.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۶ پاسخ
با يك دور زدن در فرودگاه مهرآباد ديگر نيازي به مقايسه نيست من خجالت كشيدم از ديدن اين ترمينالها نزد مهمان شهرستانيم شما چطور ؟
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۷ پاسخ
شما نیاز به{......}دارید. سالها مهرآباد به زندان میمانست. اگر با خودرو شخصی می آمدید تا عزیزتان را بدرقه و یا استقبال کنیدمجبور بودید بروید پارکینگ و صدها متر هم پیاده طی کنید تازه اگر پارکینگ گیرتان می آمد اما الآن همه وسایل شخصی و عمومی تا جلو ترمینال میروند. سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها و حتی کف و سقف ترمینال ها را هم ببینید که کلاً عوض شده. شما آدم های بی انصاف تا دیروز کجا بودید که کثافت از سر و روی مهرآباد میبارید؟ تین نیوز لطفا اطلاع رسانی کند. کل هنر این آقایان همین است. ناراحت هستند که تین چرا این مطالب مهمشان را منعکس نمیکند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
من از مدیران شرکت هستم و اتفاقاً قبلا آقای مه آبادی و باقریان را هم خوشم نمی آمد. ولی خدا که حاضر است. همه ما دیدیم که شرکت چطور قبلا اداره می شد. منتقدین عزیز ، دوره های قبل که این همه مشکل و سوء مدیریت بود {....} نداشتند؟

فکر کنیم درست است که تین اجازه نداد و {....} را بست ولی توی این همه سایت هرچه خواستند ننوشتند و نکردند؟ گفتند که فلایت چک را توش خوردن و گران خریدن.
خدا وکیلی به مه ابادی دزدی بهش میچسبه؟ {....} نکردین؟ مه ابادی هیچی ،شما به کارمندا رحم کردین؟ 5 میلیون شرکت رفاهی قانونی به همه پرسنل داد چه جنجالی که در سایتهای احمدی نژادی به پا نکردند.

علیه باند بتونی مهرآباد چقدر جنجال کردید. این همه به مجلس و بازرسی رفتید اطلاعات دروغ دادید و برای حذف مدیران فعلی، شرکت را داشتید نابود میکردید.
در فضای مجازی این همه تهمت زدید. بیایند مردانه حرفی دارند در تین بزنند ولی نامردی نکنند.
قبلا یک انتقاد راجع به فسادها مثل CIP فرودگاه امام کردند که تین نیوز ننویسد؟ راجع به قرارداد بیمه شرکت که با یک نمایندگی آن هم با آن خدمات کم و قیمت بالا و کارت پول گرفتن های بی حساب و کتاب ، یک جمله گفتند و نوشتند؟ راجع به {....} در ساخت مجموعه ورزشی یک انتقاد به مدیران قبلی کردند؟
گفتند که پولهایی که در مجموعه ورزشی گرفته میشد کجا میرفت؟ این همه آدم که از سراسر دنیا مجانی به استخر می آمدند هزینه اش را کی میداد؟
آن وقت قانون حداقل دستمزد را برای قراردادی ها اجرا نمیکردند. کسی از منتقدین هوای قشر کارگر را داشت؟ خوب تین نیوز جلوتان را گرفته بود؟ کمی {....} بکنیم و بگذاریم آدمهای شرافتمند که دارند برای کشور و مردم کار میکنند و زحمت میکشند وقتشان و انرژیشان برای اصلاح امور صرف شود. به خدا با این کارها بچه هاتان آسیبش را میبینند. خراب میشوند و باید جواب در آخرت هم بدهید.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۶ پاسخ
درود بر مدير گذشته و فعلي و شايد آينده رنگ عوض كردن اين روزها باعث بقا است بايد با زمانه پيش رفت از مديران فعلي تمجيد كنيد و قبلي ها را بكوبيد احسنت بر شما رسانه هم تا زماني كه شيتيلش برسه همراه است مبارك باشه اما تاريخ همه چيز را مشخص خواهد كرد
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۸ پاسخ
{...} یعنی چه؟ یک بحثی مطرح شده و همه مشارکت میکنند. مسئله هم بسیار با اهمیت بوده و باید تشکر کرد از تمام رسانه هایی که آن را اطلاع رسانی کردند. اگر یک شبکه تخصصی این بحث را مطرح نکند شبکه سیاسی باید آن را انجم دهد؟! متاسفانه NGO هم که نداریم. مدیر کل حراست هواپیمایی کشوری را گذاشته ایم دبیر مهمترین NGO، فردی که ملاحظات سیاسی و امنیتش امکان مشارکتش را در مباحث صنعت نمیدهد. پس چه باید کرد؟
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
آقای ذهبیون. لطفا همه نظرات این آقا و دوستانشان را بگذارید. مگر حرفی برای گفت دارند. کار کردن مهم است. انتقاد را هر انسانی میتواند بکند. همه از بیرون گود میتوانند بگویند چرا لنگش نکردی و.. شما بفرمایید قبلا چه کاری کردید و الآن کاری شده یا نه. اشکال که همه جا هست.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۷ پاسخ
آقای عزیز لطفا محترمانه بفرمایید که مدیران فعلی باید چه اقدماتی را انجام می دادند و ندادند و چه کارهایی را نیاید می کردند که کردند. خواستید تحلیل هم بفرمایید. کارهای خوب گذشته را هم که جلو تداومش گرفته شده معرفی کنید. خیلی سخت نیست. این میشود نقد سازنده نه گزنده.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ پاسخ
درود برشما. ایکاش نقدها را هم می نوشتید.از حدود ده کامنتی را که در متن آوردید به نظر میرسد 6 یا 7 مورد از سوی یک شخص یا یک گروه خاص بوده که فقط از ایشان تمجید کرده. یادمان نرود که اگر میخواهیم کسی را حسابی خراب کنیم باید بی حساب و کتاب از او تعریف کنیم.اما سوال من از شما این است که آیا صد درصد نظر دهندگان موافق ایشان بودند که شما در تحلیلتان از ده نظر استفاده کردید که همه به به و چه چه میزنند. شما نیز رسالت حرفه ای خود را فراموش نکنید و نظرم را نیز چاپ کنید.
۱۳۹۵/۱۱/۱۵ پاسخ
شما دوست عزی دوره و دوره های قبل که آن همه کثافتکاری میشد؛ یک کامنت گذاشتید؟ حالا فقط 10 کامنت شما منتشر نشده باید شخصیت فعالی باشید. بفرمایید با کدام سوء مدیریت و فساد مبارزه کردید؟ متاسفانه در کشور ما فقط به افراد کاری و سالم حمله میشود نه آدمهایی که کار نمیکنند و یا خرابکاری میکنند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۱۷ پاسخ
دوستان لطفا توهین به شخصیت افراد نفرمایند.همانطور که تین هم به درستی اشاره نموده است، هر کسی اجازه دارد که نظرش را آزادانه اعلام کند. به نظرم اگر نظر مناسب باشد نیاز به تزئین و .. هم نیست. جای خودش را در اذهان باز خواهد کرد. از اقدامات مفید و مدیران کارآمد و شکارچیان فرصت هم باید حمایت کرد تا فردا هزینه فرصت از دست رفته سنگین برای نسل آتی باقی نگذاریم و حسرت آن را نخوریم. مطلب مهم دیگر این است که هر اقدامی نقاط مثبت و منفی دارد که باید بصورت کل و یک پیکره در مورد آن قضاوت کرد. متاسفانه در کشور ما خیلی ها انتقاد و نظراتی ارائه می کنند که در عین محترم بودن هیچ پشتوانه علمی و فنی ندارد یعنی حرف است نه نظر اسمش را هم هرچه میخواهیم بگذاریم. نقد یا نظر. هر کسی هم توانایی اینگونه نقدها را دارد اما نقد باید سازنده، منصفانه و قابل استفاده باشد. موضوع را مطرح کند. خوب و بدش را بگوید. رد یا قبولش را بصورت مشروط یا قطعی با دلایل اعلام کند. اگر مطلوب مشروط است اصلاحات مورد نظر برای مطلوبیت مورد را ذکر کند و اگر رد قطعی شده است؛ گفته شود که علاج کار چیست و چه جایگزین مناسب دیگری وجود دارد که مشکل را حل می کند. در غیر اینصورت مشکل نه تنها حل نمیشود بلکه بسیار غامض می شود و میراثی مانا میشود برای نسل بیچاره بعدی. درود بر چنین منتقدی و زنده باد چنین مخالفی.
۱۳۹۵/۱۱/۱۸ پاسخ
بابا همه کارتان را رها کرده اید پرداخته اید به این موضوع بهتر نیست خاتمه پیدا کند؟
۱۳۹۵/۱۱/۲۲ پاسخ
باید آقای مهابادی که در نظام و مجلس و دولت قبولشان دارند کاری کنند که در نبود خودشان هم شرکت تهدید نشود. متاسفانه اگر مدیرانی مانند جریان قبلی برگردند که دنبال منافع خودشان هستند دوباره همه چیز خراب می شود. البته باید کاری هم بشود که این افراد صلاحیتشان برای کسب مدیریت رد شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ پاسخ
شما وكيل نظام دولت و مجلسي از طرف خودت صحبت كن
 
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ پاسخ
ناراحت نشو جناب. شوخی کرد. سفره را پهن میکنیم تا برگردید. هیچ چیزی دست نخورده. هم استخر، هم خودروهای دولتی، هم بلیت مجانی، هم سفر خارجی با خانواده، هم ضیافت های صبحانه، ناهار و شام با دوستان، هم وام های نجومی و خلاصه صفاسیتی شرکت فرودگاهها برای شما محنت کشیده ها و از سفره دورها پابرجاست. تشریف بیاورید که دلتنگتانیم.
 
۱۳۹۵/۱۱/۲۵ پاسخ
اینو خوب آمدی. واقعاً صفا سیتی بود براشان. من ماندم اینا صبح تا شب در دفتراشون چکار می کردند.
 
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ پاسخ
اینها همشون مدیران بین المللی بودند. بروید در منطقه و جهان ببینید چه کرده اند. فرودگاه جان اف کندی، اینچان، بیجین، آتاتورک، هیترو و... را در این 7 سال ساختند. اصلا ایشان در ایران نبودند که فرصت کنند کاری برای ما بکنند. اینها در خدمت جهان بشریت بودند.
 
۱۳۹۵/۱۲/۰۳ پاسخ
به همه از وطن دورهای شرکت فرودگاهها و سازمان هواپیمایی کشوری به خاطر آرای بالای مخالفین آقای آخوندی تسلیت می گویم. عابدزاده و مهآبادی حدود 5 سال دیگر می مانند و تا آن وقت همه چیز به درست می شود و جایی برای مدیران {....} نمیماند. غم آخرتان نباشد.
۱۳۹۵/۱۲/۰۹ پاسخ
وضعیت فرودگاه مهراباد افتضاحه مخصوصا سرویس بهداشتیهای ترمینال 6 که چند سال است در حال نوسازیست و همچنین ورودی پارکینگ ترمینال 4
نظرسنجی
براي كاهش سوانح رانندگي در سفرهاي نوروزي چه بايد كرد ؟
 
 
 
 
 
تین نیوز اولین فعالت خود را در حوزه خبری آغاز کرده و در طول هشت سال، بیش از دويست و هفتاد هزار خبر و مطلب را با رویکرد تحلیلی و نقادانه منتشر کرده است این شبکه خبری، از طریق تعامل سازنده با نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی حوزه حمل و نقل، رسانه ها و منابع خبری ، در حال حاضر جزو رتبه های برتر در بین رسانه های الکترونیک تخصصی در ایران است.
تلفن : ۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۹
نمابر : ۰۲۱۴۴۶۰۳۷۸۵
آدرس: تهران خیابان اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، کوچه بهارک، پلاک 9
عمومی زیربنایی جاده‌ای ريلی هوایی دريایی شهری خودرو حوادث رسانه‌‌ها سایر استان‌ها وبلاگ ها English