|
کد خبر:
109075
|
سامانه شهراه مهمترین دستاورد وزارت راه و شهرسازی در احترام به حقوق شهروندی
تین نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری سامانه شهراه وزارت راه و شهرسازی را یکی از دستاوردهای مهم وزارت راه و شهرسازی در احترام به حقوق شهروندی برشمرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد: راهاندازی سامانه شهراه، میتواند موجب شفافیت ارتباط مردم و مسئولین و همچنین تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممکن سازد.
وی افزود: بررسی ارائه خدمات سبب میشود که گلوگاهها و خلأهایی که سبب هدر رفتن وقت مردم میشود، شناسایی و تمامی مشکلات به شکل فرآیندی اصلاح شوند.
قاسم قاسمی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان با تمام توان خود تأکید دارد که برنامهها و اقدامات مؤثری را به اجرا بگذارد و با توجه به اینکه مجموعه راه و شهرسازی بهواسطه فعالیتهای ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سروکار داشته، لذا با اجرای چنین برنامهها و اقداماتی میتوان در راهاندازی و رفع مشکلات گامهای ارزندهتری برداشت.
گفتنی است سامانه شهراه این امکان را به مردم که پایههای حاکمیت هستند، میدهد که بتوانند در خصوص مسائل و مشکلات اظهار نظر کنند و مدیریتها را در وزارت راه و شهرسازی یاری دهند.
شهروندان با ورود به این سامانه که به نشانی www.shahrah.mrud.ir است، میتوانند تمامی مشکلات خدمتی که در بخشهای مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشاهده میکنند را گزارش داده و با کد رهگیری که پس از ثبت گزارش دریافت مینمایند، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند.
شایان ذکر است با این پیگیری میتوان از اقدامات مسئولان مرتبط در خصوص انتقادات و پیشنهادهای مردمی آگاهی پیدا کرد و در واقع این حضور مردم سبب افزایش کارایی، بهرهوری و رضایتمندی مردم میشود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری هماکنون در این سامانه خدمات پر تقاضای حوزه راهداری، ریلی، هوایی و مسکن و شهرسازی ایجاد شده و قابل دسترسی و پیگیری است.
وی افزود: بررسی ارائه خدمات سبب میشود که گلوگاهها و خلأهایی که سبب هدر رفتن وقت مردم میشود، شناسایی و تمامی مشکلات به شکل فرآیندی اصلاح شوند.
قاسم قاسمی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان با تمام توان خود تأکید دارد که برنامهها و اقدامات مؤثری را به اجرا بگذارد و با توجه به اینکه مجموعه راه و شهرسازی بهواسطه فعالیتهای ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سروکار داشته، لذا با اجرای چنین برنامهها و اقداماتی میتوان در راهاندازی و رفع مشکلات گامهای ارزندهتری برداشت.
گفتنی است سامانه شهراه این امکان را به مردم که پایههای حاکمیت هستند، میدهد که بتوانند در خصوص مسائل و مشکلات اظهار نظر کنند و مدیریتها را در وزارت راه و شهرسازی یاری دهند.
شهروندان با ورود به این سامانه که به نشانی www.shahrah.mrud.ir است، میتوانند تمامی مشکلات خدمتی که در بخشهای مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشاهده میکنند را گزارش داده و با کد رهگیری که پس از ثبت گزارش دریافت مینمایند، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند.
شایان ذکر است با این پیگیری میتوان از اقدامات مسئولان مرتبط در خصوص انتقادات و پیشنهادهای مردمی آگاهی پیدا کرد و در واقع این حضور مردم سبب افزایش کارایی، بهرهوری و رضایتمندی مردم میشود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری هماکنون در این سامانه خدمات پر تقاضای حوزه راهداری، ریلی، هوایی و مسکن و شهرسازی ایجاد شده و قابل دسترسی و پیگیری است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.