| کد خبر: 117510 |

ارزیابی خدمات در ترمینال پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بوشهر

تین‌نیوز| مدیر نظارت بر كیفیت خدمات فرودگاهی پس از بررسی‌های انجام شده، خدمات فرودگاهی در ترمینال پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بوشهر را کمتر از حد توقع ارزیابی كرد.
 
به‌گزارش روابط‎عمومی اداره كل فرودگاه‌های استان بوشهر، بهمن باقری در بازدید و بررسی خدمات فرودگاهی برای مسافران در فرودگاه بوشهر، وضعیت ارایه خدمات در این دو ترمینال را راضی‌کننده ندانست و گفت: قطعا با نوسازی و بهسازی سرویس‎های بهداشتی، نمازخانه‎ها و محل ایستایی مسافران رضایت نسبی برقرار خواهد شد که در بازدیدهای دوره‎ای آتی این رضایت‎مندی بررسی می‌شود.

باقری با بیان اینكه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال می‎كنیم، گفت: باید در ارائه خدمات به نظرها و پیشنهادهای مسافران در ارائه طرح‎های آینده فرودگاهی توجه کنیم.

گفتنی است؛ طرح ارزیابی سطح كیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعمل‌های اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌‌ها (ACI) و دپارتمان جهانی ASQ همزمان با هفته دولت در سال ‍۱۳۹۶ در فرودگاه بوشهر آغاز خواهد شد.

اجرای طرح ارتقای كیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های كشور با توجه به ارزیابی‌های دوره‎ای واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یكبار در فرودگاه انجام می‎شود. طی این ارزیابی‌ها موارد مختلفی چون استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیر‌یابی، وضعیت ظاهری اماكن و ترمینال‌‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، ایستایی مسافران در گیت‌های مختلف مورد بررسی قرار می‎گیرند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.