|
کد خبر:
117510
|
ارزیابی خدمات در ترمینال پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بوشهر
تیننیوز| مدیر نظارت بر كیفیت خدمات فرودگاهی پس از بررسیهای انجام شده، خدمات فرودگاهی در ترمینال پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بوشهر را کمتر از حد توقع ارزیابی كرد.
بهگزارش روابطعمومی اداره كل فرودگاههای استان بوشهر، بهمن باقری در بازدید و بررسی خدمات فرودگاهی برای مسافران در فرودگاه بوشهر، وضعیت ارایه خدمات در این دو ترمینال را راضیکننده ندانست و گفت: قطعا با نوسازی و بهسازی سرویسهای بهداشتی، نمازخانهها و محل ایستایی مسافران رضایت نسبی برقرار خواهد شد که در بازدیدهای دورهای آتی این رضایتمندی بررسی میشود.
باقری با بیان اینكه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال میكنیم، گفت: باید در ارائه خدمات به نظرها و پیشنهادهای مسافران در ارائه طرحهای آینده فرودگاهی توجه کنیم.
گفتنی است؛ طرح ارزیابی سطح كیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعملهای اتحادیه بینالمللی فرودگاهها (ACI) و دپارتمان جهانی ASQ همزمان با هفته دولت در سال ۱۳۹۶ در فرودگاه بوشهر آغاز خواهد شد.
اجرای طرح ارتقای كیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاههای كشور با توجه به ارزیابیهای دورهای واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یكبار در فرودگاه انجام میشود. طی این ارزیابیها موارد مختلفی چون استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیریابی، وضعیت ظاهری اماكن و ترمینالها، نظافت سرویسهای بهداشتی، رستورانها، نمازخانهها، ایستایی مسافران در گیتهای مختلف مورد بررسی قرار میگیرند.
باقری با بیان اینكه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال میكنیم، گفت: باید در ارائه خدمات به نظرها و پیشنهادهای مسافران در ارائه طرحهای آینده فرودگاهی توجه کنیم.
گفتنی است؛ طرح ارزیابی سطح كیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعملهای اتحادیه بینالمللی فرودگاهها (ACI) و دپارتمان جهانی ASQ همزمان با هفته دولت در سال ۱۳۹۶ در فرودگاه بوشهر آغاز خواهد شد.
اجرای طرح ارتقای كیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاههای كشور با توجه به ارزیابیهای دورهای واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یكبار در فرودگاه انجام میشود. طی این ارزیابیها موارد مختلفی چون استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیریابی، وضعیت ظاهری اماكن و ترمینالها، نظافت سرویسهای بهداشتی، رستورانها، نمازخانهها، ایستایی مسافران در گیتهای مختلف مورد بررسی قرار میگیرند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.