| کد خبر: 31308 |

وبلاگ تین نیوز، محمد سعیدنژاد |  کشتی های بزرگ به طور معمول همیشه وارد بنادر ایران می شوند و افزایش عملکرد ما هم به دلیل ورود همین کشتیرانی های خارجی بوده است. 
10 خط برتر کشتیرانی هم برای ورود به ایران محدودیتی ندارند و براساس بار و بازاریابی تصمیم به ورود به می‌گیرند، بنابراین کشورهایی که از مسیرهایی دارای تقاضای بار هستند، همه وارد ایران می شوند. 
بر این اساس در حال حاضر به بنادر مختلف بوشهر، بندر امام و بندر شهیدرجایی کشتی‌های خارجی تردد دارند و اگر این کشتی‌ها تاکنون نیامده‌اند، ناشی از این است که فعلا خطوط بار به ایران نمی‌رسد اما ما محدودیتی برای صاحبان کالا و کشتی‌های خارجی نداریم. 
به هر حال برنامه ما این است تا بندرشهید رجایی هاب منطقه تلقی شود و  سیاست اصلی این است که این بندر بتواند بزرگترین کشتی‌ها را پذیرا باشد؛ به همین جهت برنامه‌های توسعه ای را برای ترمینال‌های این بندر در نظر داریم. 

ضمن این که تحریم‌هایی که بر علیه کشتیرانی ایران انجام شده بود در دادگاه های اروپا محکوم شد، اما هنوز این حکم کامل به اجرا نرسیده اما از ابتدا هم تحریمی بر علیه بنادر ایران نبوده است.

برگرفته از خبر مهر

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل