| کد خبر: 22142 |

وبلاگ تین نیوز، محمد سعیدنژاد |  مسلم است، تعرفه موجود در بنادر منطبق با شرایط حاضر کشور نیست. تعرفه موجود در بنادر بر اساس چارچوب سیاست‏هایی در گذشته تدوین شد؛ در حالی که در قانون برنامه پنجم، تعرفه انعطاف پذیر پیش بینی شده بود. بنابراین تعرفه موجود مورد نظر قانون گذار نیست و باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد. 
در تدوین تعرفه‏های جدید بنادر از نظرات و دیدگاه‏های بخش‏های خصوصی و تمام دست اندرکاران استفاده خواهد شد و با استفاده از همه مدلهای موجود، درخصوص سیاست تعرفه ای به گونه ای عمل می‏شود که رویکرد حفظ بازار رقابت لحاظ شود و هیچ انحصاری ایجاد نگردد. به هر حال تدوین و اجرای تعرفه انعطاف پذیر و رقابت ساز، بخشی از فرایند خصوصی سازی است که امیدوارم تا پایان سال به اجرا گذاشته شود.
رعایت حقوق مشتریان در بنادر نیز مورد تاکید و مسأله مهمی است؛ چرا که بسیاری از مشتریان بنادر به حقوق خود به طور کامل مطلع و آگاه نیستند.
به هر حال در فرایندها باید به گونه‏ای عمل شود که ضمن حفظ حقوق مشتریان، جذابیت کار برای فعالیت با سازمان بنادر پیش بینی شود.

برگرفته از خبر مارین نیوز

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل