| کد خبر: 71892 |

تین نیوز | مدیركل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن ضمن تشرح علت نقص فنی واگن قطار مشهد- اراك - ملایر از بازپرداخت ۱۰۰ درصدی بهای بلیت مسافران واگن دچار نقص فنی شده در این قطار خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛مرتضی جعفری مدیركل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن با تشریح علت نقص فنی یكی از واگن های قطار مشهد- اراك- - ملایرگفت: پنج شنبه قطار مشهد- اراك- ملایر به دلیل نقص فنی یكی از سالن های خود وبراساس اعلام نظر كارشناسان فنی در ایستگاه نقاب متوقف شد و نهایتا مسافران این واگن به رستوران قطار منتقل و قطار به سیرخود ادامه داد.

وی افزود : با توجه به تدابیراندیشیده شده با ورود این قطار به ایستگاه تهران یك واگن به این قطار اضافه شده و مسافران با استقرار در واگن جدید به مقصد اعزام شدند.
 

مدیركل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن ضمن پوزش از مسافران یاد شده از استرداد كامل بهای بلیت مسافران این واگن خبرداد و اعلام كرد مسافران مربوطه می توانند به مدت یك ماه با مراجعه به آژانس های مسافرتی و مراكز فروش بلیت قطار نسبت به دریافت آن اقدام كنند. 

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل