| کد خبر: 71160 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

تین نیوز | مدير عامل شرکت ريل ترابر سبا با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی باید از حمایت دولت برای خدمات رسانی بهره مند شود، گفت: ریل در دنیا، یک خدمات ویژه است.

محمد جواد فخاری در گفتگو با تین نیوزبا اشاره به ارائه وام 25 میلیونی خرید خودرو توسط دولت، گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم در شرایط رکود اقتصادی کشور با یک شانتاژ 110 هزار نفر در پنج روز، جذب بازار خودرو می شوند.

وی عنوان داشت: ورود این تعداد خودرو به حمل و نقل جاده ای ما باعث بالا رفتن آمار حوادث، ترافیک، ایجاد آلایندگی زیست محیطی و بسیاری از مشکلات دیگر می شود.

فخاری در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار، ابراز داشت: در حالی که در سال گذشته 17 درصد افت مسافرداشته ایم نمی توان به افزایش قیمت بلیت فکر کرد و بازار ایران نیز کشش افزایش قیمت بلیت قطار را ندارد.

مدير عامل شرکت ريل ترابر سبا بیان داشت: در شرایطی که بلیت قطار گران شود مسافران تمایل خود برای استفاده  از حمل و نقل ریلی را از دست می دهند لذا حمل و نقل ریلی باید از حمایت دولت برای خدمات رسانی بهره مند شود.

گفتنی است  شرکت ريل ترابر سبا، در حال حاضر با 50 واگن در قالب چهار رام قطار چهار و شش تخته در مسیرهای تهران – مشهد و تهران – اهواز فعالیت دارد.
 

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • خوشنود 0 0

    چرا این رسم از سیستم های جاری کشور ما " ور نمی افتد "؟ چرا همیشه منتظر می مانیم تا یک طرح(آنهم طرحی که از پیش مقدماتش و شرایط اش و بسته حمایتی اش اعلام شده) اجرائی شود _ و پایان یابد! و بعد مشکلات اساسی طرح را در رسانه ها عنوان می کنیم؟ طرح " بسته حمایتی " _ و مشکلاتش را نه امروز، که از همان زمان اعلان _ همه کارشناسان می دانستند! منتها تریبونی نداشتند تا بیانش کنند! مسلم است در شهری که در سال چند روز هم هوای سالم ندارد _ ورود۱۰۰هزار خودروی دیگر چه مصیبتی به شمار می رود مسلم است که ورود ای تعداد خودرو به خطرناکترین جاده های دنیا(پر تلفت ترین آنها) به چه معنای وحشتناکی ست! مسلم است شهری که هیچ طرح ترافیکی تا کنون در کاهش بار ترافیکی اش بطور موثر، تغییری ایجاد نکرده و هر شهروندش بسیاری از زمان ارزشمند عمرش را در ترافیکهایش به باد می دهد _ ورود این بار ترافیکی ۱۰۰و چند هزار نفری یعنی چه ولی احدی، این سخنان را همان زمان _ رسانه ای نکرد! ابراز نظر رسمی نکرد! دولت یازدهم چندین و چند مشاور دارد _ رئیس جمهور محترم هم، عزیزانی که دسترسی و امکان ابراز نظر دارند، باید قبل از اجرائی شدن طرح، حرف های آخرشان را می زدند اکنون!!؟؟ اکنون که دیگر همه چیز تمام شده است! و خودرو ها دور یا زود به این حجم توانفرسای ترفیک شهری وارد خواهند شد!؟

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل