| کد خبر: 2819 |

تین نیوز | وزیر راه و شهر سازی در بازدید از ستاد نوروزی و مرکز کنترل ترافیک مرکزی راه آهن از عملکرد ستاد نوروزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عباس آخوندی با قدردانی از فعالیت مستمر متولیان ستاد نوروزی و مرکز کنترل ترافیک مرکزی راه آهن توجه به رضایت مندی مشتری را از اولویت های مهم برشمرد و گفت: قدر مسلم رضایت مشتری شاخص اصلی در سنجش عملکرد است و باید به سمتی حرکت کنیم تا امکانات و خدمات رفاهی مسافران قطار افزایش یابد.
 
وی امکان دسترسی مسافران به اینترنت را از جمله وجه تمایز قطار در مقایسه با سایر ابزار حمل و نقل ریلی برشمرد و افزود: در صورتی که بخواهیم سهم ریل در زمینه جابه جایی بار و مسافر افزایش یابد، باید علاوه بر ارتقا جایگاه ایستگاه های راه آهن، در خصوص اتصال این ایستگاه ها به شبکه ریلی درون شهری نیز اقدامات لازم صورت گیرد.
 
آخوندی افزایش ظرفیت ناوگان را از دیگر عوامل موثر در جهت رشد سهم حوزه ریلی در جا به جایی بار و مسافر برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به حجم تقاضای سفر با قطار باید در جهت افزایش ظرفیت ناوگان ریلی گام برداریم و این مهم نیازمند یک تصویر روشن از این مساله است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل