| کد خبر: 126601 |

تین نیوز| محمد پورفخری مدیرکل راه آهن هرمزگان از ارائه خدمات مطلوب و مناسب به میهمانان در ایام نوروز 96 در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، پورفخری گفت: به مناسبت ایام فرخنده نوروز و ورود میهمانان بوسیله قطار به سواحل نیلگون خلیج فارس خدمات خود را در محورهرمزگان افزایش داده ایم تا این عزیزان با کمترین دغدغه و بهترین خاطره از سفر به این استان این ایام را سپری نمایند مدیرکل راه آهن هرمزگان اهم خدمات ارائه شده در این اداره کل را به این شرح اعلام نمودند:

استقرارستاد نوروزی درایستگاههای بندرعباس وسیرجان و رسیدگی به موارد مربوط به قطارهای مسافری حدفاصل 25/12 /95 لغایت 15/ 1/96 ،راه اندازی باجه فروش  بلیت شناورهای مسافربری به مقصدقشم،هرمز و درگهان درایستگاه بندرعباس واستقبال مردم که باعث کاهش ازدحام دراسکله شهید حقانی گردیده است،راه اندازی باجه فروش بلیت درایستگاه سیرجان جهت استفاده مسافرین محترم طول مسیر ،راه اندازی قطارجدید به مقصدمشهدمقدس وبالعکس وهمه روزه نمودن قطارهای مسافری  دراین مسیر،اضافه نمودن واگن خودروبر به کلیه قطارهای مسافری درمسیرهای تهران،مشهدواصفهان جهت انتقال خودروهای هموطنان عزیز، سامانه مکان یابی دقیق قطارها جهت آگاهی مردم ازآخرین وضعیت قطارها ازطریق نمایشگرهای ایستگاه بندرعباس برای اولین بار راه اندازی گردید بطوریکه هر لحظه محل حرکت قطارهای مسیر را نمایش میدهد،نظارت مستمرمسئولین اداره کل به صورت روزانه  برسیرمنظم قطارها وارائه خد مات کیفی داخل قطارها به هموطنان عزیز،دراختیارگذاشتن بسته های کامل (نقشه،مراکردرمانی،تفریحی وگردشگری،بروشورانگلیسی،اسکله های دریایی و....)درهنگام  ورود مسافرین به ایستگاه بندرعباس،پیگیری مستمردرخواستهای مردم واطلاع رسانی  به آنهاازطریق سامانه شهراه وزارت راه وشهرسازی وسامانه صدای مسافر راه آهن جمهوری اسلامی ایران ،هماهنگی باکلیه نهادهای شهری جهت ارائه خدمات مطلوب ومناسب به مسافرین محترم،زیباسازی ونورپردازی ایستگاه بندرعباس،تعویض فرشهای سجاده ای نمازخانه ایستگاههای بندرعباس،فین،تزرج وگل گهر،بهسازی وتعویض سقف نمازخانه ایستگاه بندرعباس،نرده کشی زیرگذرایستگاه بندرعباس جهت سهولت رفت وآمدافرادسالخورده،بهسازی روشنایی سکو،نمازخانه وسالنهای انتظارایستگاههای بندرعباس وطول مسیر،گل آرایی ایستگاه بندرعباس،نصب بنرهای تبریک سال نو و راهنمای مسافرین درسالن ایستگاه مسافری،نشست خبری مدیر کل راه آهن هرمزگان با اصحاب رسانه جهت ارائه برنامه های ایام پیک نوروزی ،سامان دهی ونظارت مستمربرغرفه ها ومحل طبخ غذای قطارها ،راه اندازی نمازخانه وسرویسهای بهداشتی ایستگاه گل گهر،رنگ آمیزی نمازخانه وسالنهای انتظارایستگاه بندرعباس،فین،تزرج،گل گهروسیرجان،نصب پارتیشن وجداکننده زیبا درنمازخانه ایستگاههای سیرجان وکهه،تعویض ساعتهای سکویی ایستگاه بندرعباس وتمامی ایستگاههای طول مسیر،خریدتجهیزات ایستگاهی (آبسردکن،تلویزیون،کولرو....)جهت ایستگاههای طول مسیر،پهن نمودن سفره هفت سین درایستگاههای بندرعباس وسیرجان ،ترکیبی ازفرهنگ بومی منطقه والمانهای راه آهن،ارسال گزارشات منظم ورودوخروج قطارها به صورت روزانه به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای،کاهش محسوس شکایات ثبت شده درسامانه صدای مسافرراه آهن نسبت به مدت مشابه سال قبل.

درپایان خاطرنشان می گردد که کل صندلی ایجادشده بصورت رفت وبرگشت 75000نفرکه ضریب اشغال تمامی قطارهاکامل بوده است. میانگین روزانه 3700نفربصورت رفت وبرگشت باتعداد 160رام قطارجابجا گردیده و پس ازایام پیک  سفرها نوروز کلیه مواردمربوط به تاخیرات  جزیی قطارها،آمارهای ورود وخروج ،درخواستها وشکایات ثبت شده مردم  درسامانه صدای مسافر راه آهن به صورت کامل موردتجزیه وتحلیل این اداره کل وادارات کل ستادی ( اداره کل برنامه ریزی ونظارت برخدمات مسافری واداره کل خدمات ایستگاهی راه آهن )  قرار خواهدگرفت تاانشالله بتوانیم  باارائه راهکارها وتعریف پروژه های جدیدخدماتی مطلوب ومناسب تربه هموطنان وهمشهریان  عزیزارائه نماییم

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل