| کد خبر: 57962 |

تین نیوز | اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با ارسال بخشنامه ای کلیه دفاتر خدمات مسافرتی مجری تورهای تعطیلات عید فطر را ملزم به حضور و پاسخگویی به مسافران و ناظران معاونت گردشگری استان در صورت بروز مشکلات و شکایات احتمالی نمود.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در  شهر تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگر فرست در ایام تعطیلات عید فطر شاهد درخواست بالای خرید خدمات سفر بسیاری از هموطنان خواهد بود  که این حجم بالای خدمات بدون افزایش نظارت ها ممکن است موجب بروز مشکلاتی برای مسافران تهرانی شود.
 
خسروآبادی با اعلام آنکه با ارسال بخشنامه ای کلیه دفاتر خدمات مسافرتی را ملزم به حضور و پاسخگویی 24 ساعته در ایام تعطیلات عید فطر نموده ایم از همشهریان خواست تا کلیه خدمات خود را با عقد قرارداد و با حصول اطمینان از مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی خریداری نمایند.
 
وی خاطرنشان کرد: در صورت دریافت هرگونه شکایتی از نحوه خدمات دهی به گردشگران و مسافران تعطیلات عید فطر از سوی دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری ، طرح شکایت خارج از نوبت و در اولین زمان ممکن در کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران بررسی و اعلام رای خواهد شد.
 
از همشهریان خواسته می شود برای اعلام شکایات خود در تعطیلات عید فطر با شماره تلفن های 88934841 الی 3 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل