| کد خبر: 6035 |

تین نیوز | شنیده ها بیانگر تغییر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در روزهای آتی است.

به گزارش تین نیوز، مدتی است اخباری مبنی بر وجود برخی اختلافات در سطوح مدیریتی صنعت هوایی به گوش می رسد و روز گذشته نیز خبر رسید که تغییر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، قطعی است و اسماعیل تبادار، در روزهای آتی، جای خود را به دیگری خواهد داد.

حضور تبادار در سمت مدیر عاملی شرکت فرودگاه ها، از ابتدا با اما و اگرها و اختلافاتی در سطوح بالاتر مدیریتی همراه بود و شاید همین مسئله نیز باعث شد که وی، با تاخیری طولانی نسبت به سایر مدیران منتخب آخوندی و در بهمن ماه، به شرکت فرودگاه ها بیاید و در این مدت نیز، عملا نتواند تصمیمات خود را اجرایی کند و کاری از پیش ببرد.

گفته می شود که انتخاب تبادار برای این سمت، بر اساس تصمیم شخص وزیر راه بوده و با قائم مقام وزیر در امور هوانوردی، در این باره مشورت نشده است.

پیگیری های تین نیوز بیانگر آن است که رفتن تبادار از شرکت فرودگاه ها، علیرغم گذشت کمتر از سه ماه از حضور وی در مسند مدیرعاملی این شرکت، قطعی شده و وی به زودی جای خود را به دیگری خواهد داد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • صادق 0 0

    متاسفانه[…] راه خدمت رسانی دولت تدبیر و امیدکه راه تنفس صنعت هوانوردی کشور را مسدود نموده و گروهی برمبنای مطامع و بدنبال اعمال سلیقه خود بر صنعت هستند و وزیر و دولت را به چالش با بدنه سازمانی میکشند

  • علی 0 0

    اگر بهترین های صنعت هوانوردی را از طریق رسانه در ایران و خارج از کشور پیدا و انتخاب کنید و در این دو حوزه قرار دهید وضعیت فرودگاه ها و سازمان هواپیمائی کشوری درست نخواهد شد. چون مشکل فقط و فقط شخص اقای[…] است که دنبال مقاصد شخصی است. من مطمئن هستم حداکثر تا سه ماه دیگر وزیر پی خواهد برد. به قول معرف مارادونا را ول کردیم غضنفر را چسبیدیم!!!!

  • هوایی 0 0

    خوب شد استعفا داد. وزارت عجیب اقای اخوندی! مدیر باید اختیار داشته باشه. حد اقل اقای تبادار نشون داد دلبسته به این مقام نیست، همین برای ما فرودکاهی ها احساس خوبی از ایشون بجا می زاره.

  • 0 0

    این که شخص وزیر ایشان رو انتخاب کرده که خیلی خوبه و باید باعثاقتدار ایشان بشه چطوره که حرف معاون وزیر داره به کرسی میشینه جل الخالق از این دست مسائل رو فقط در کشور ما میشه دید و این نشون میده که باز هم لابی گران و مفسدان دست بالاتر و تو شرکت دارند

  • طرفدارروحانی 0 0

    این رفتن باید توسط دولت بشکلی منطقی جهت تنویر اذهان عمومی ریشه یابی شود و با خشکاندن دلایل منتجه راه حضور مافیای قدرت و ثروت و رشد آن بنام دولت و مردم سد شود امام بزرگوار فرمودند نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد

  • یک کارمند 0 0

    با سلام اینهم نتیجه بی تدبیری است ما انتظار داشتیم در دولت تدبیر و امید این مشکل حل شود. یعنی کسی در این شرکت وجود ندارد که میرن دنبال باز نشسته ها و پیر مردها و ادمهای غیر متخصص به مسئولین یگویید در داخل سیستم دنبال راه چاره باشید

  • حاج قاسم 0 0

    خدا پدر تبادار رو بیامرزه مشخصه مدیر سالمی بوده که نتونسته در سیستم پر نقص و فساد شرکت فرودگاهها دوام بیاره در نتیجه مدیر عامل دیگری توسط[…] ساقط شد تا جمع مدیران عامل ساقط شده توسط او در شرکت فرودگاهها به عدد ۴ برسه تا زمانیکه[…] و باند او درشرکت فعالند جا برای کار هیچ مدیر سالم و صالحی وجود ندارد.

  • کارمند 0 0

    مهم تر از رفتن آقای تبادار هویت دست های پشت پرده ای است که با تظاهر به مسائل اعتقادی و ادعای ولایت مداری سال های متمادی است که روابط سببی و نسبی را جایگزین شایسته سالاری در شرکت نموده اند و عجیب آنکه دستگاه های نظارتی از این ظلم آشکار و حیف بیت المال اغماض می نمایند. کاش باد صبا پیغام نتایج سحر انتصاب مدیران سیاسی برای سازمان تخصصی هواپیمایی کشوری را به گوش رئیس جمهور محبوب برساند. شاید دمیدن صبح دولت انتصابات سیاسی, حزبی و جناحی در شرکت فرودگاه ها به تعویق بیافتد که آزموده را آزمودن خطا است.

  • 0 0

    اقای وزیر و مدبران ارشد وزارت خانه ایا تا بحال فکر کرده اند فلسفه تاسیس شرکت فرودگاه ها جه بوده و اکنون جه جایگاهی دارد؟ جه وظیفه ای بر عهده کرفته است؟ آیا ساختار اداری ان با وظایف ان همخوانی دارد؟ بعنوان کارمندی که سال ها در این صنعت خدمت کرده ام عرض میکنم نظام اداری و مالی این شرکت شدیدا فاسد است بگونه ای که بخش عملیات و در نتیجه ایمنی اسمان، که باید وظیفه اصلی این شرکت باشد را به سخره گرفته است. اقای تبادار انسان شریفی بودند که با رفتن خود نشان دادند مافیای قدرت این شرکت مدیری سالم را برنمی تابد.

  • علی 0 0

    خیلی تعجب است که گوش شنوا وزیر راه ندارد. این همه نظریه مخالف. مگر مردم به شما رای ندادند چرا مردمی عمل نمی کنید. پیشنهاد می شود یکبار هم مانند انتخابات ریاست جمهوری با رای کارکنان و متخصصین فرودگاه مدیرعامل را انتخاب کنید. با از حراست انتخاب نکنید که ۴ ماه دیگر اخراج کنید.

  • محمد 0 0

    سلام ظاهرا صدور احکام هیات مدیره قطعی شده است. و آقایان ایلخانی مومنی رخ امیر مکری اکرمیان و نور الله زاده اعضای هیات مدیره و آقای ایلخانی سرپرست شرکت نیز شده اند. اینکه. جناب آخوندی بعد از حدود سه ماه به اشتباه خود پی بردند جای شکر دارد گروه موصوف همه مدیران با سابقه و سه نفر از آنها از مدیران ارشد صنعت بوده اند. اما مشکل اینجا نیست. صنعت هوانوردی یک مدیر تام الاختیار می خواهد که بتواند تدبیر کند این کار از آقای نوریان بر نمی آید اگر وزارت راه تدبیر نکند این تغییرات سه ماه دیگر تکرار می شود. کما اینکه همین حالا هم باند های قدرت بشدت در جهت تخریب این انتصاب ها هستند. می گویید نه صبر کنید. والسلام

  • حسین 0 0

    سلام ما از آقای تبادار تشکر میکنیم ایشان نشان تدبیر و تقدیر هستند و نشان دادن انسان سالمی هستند و دولت امید باید فکری برای اعضای هییت مدیره شرکت بکند تمام شواهد نشان از بی لیاقتی بعضی از مدیران راس کار شرکت فرودگاه ها دارد ترا خدا خون شهدا و امام را پایمال نکنید بخش مالی و اداری شرکت به نظر من مشکل داره به امید مدیری لایق و باتدبیر و انقلابی انشااله

  • هاچ 0 0

    دوستان تغییر لازمه حرکت است کاری ندارم که تبادار به حق یا نا حق این پست را گر فته و یا امروز که می رود به حق یا نا حق بر کنار می شود. البته این نقص آشکار و ایراد اساسی بر وزیر و قائم مقام او وارد است که اگر بد بود چرا گذاشتی و اگر خوب چرا بر کنار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما انچه مهم است عدم تجربه لازم وزیر محترم و حتی قائم مقام او در حوزه هوانوردی است البته عرض کردم هوانوردی نه هواشناسی … این امر متاسفانه ظریب اشتباه آقایان را بالا می برد و این برای این صنعت حساس بسیار خطر ناک است. حال که حضرات در های اتاقهای خود را به روی کار شناسان بسته اند برما لازم است تا هر یک به عنوان یک فعالان و کار شنا س این صنعت از این پل ارتباطی که خوشبختانه تین نیوز برای ما فراهم کرده حداکثر بهره را ببریم و به جای تخریب مسئولان به نقد سازنده از انها بپردازیم. پیشنهاد من برای تصدی مسئولیتهای زیر به وزیر محترم راه و شهر سازی: ۱ - شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران - دکترمحمد پور مدیرکل حسابرسی سابق هما - عابد زاده مدیر کل سابق شرکت هواپیمایی آسمان - کاپیتان اوقاتیان معاونت عملیات سابق هما - مهندس شفتی مدیر عامل سابق هما ۲ - سازمان هواپیمایی کشوری کاپیتان خانلری مدیر عامل سابق سازمان کاپیتان پهلوانی مدیر عامل سابق سازمان دکترمحمد پور مدیرکل حسابرسی سابق هما - عابد زاده مدیر کل سابق شرکت هواپیمایی آسمان - کاپیتان اوقاتیان معاونت عملیات سابق هما - مهندس شفتی مدیر عامل سابق هما ۳ - شرکت فرودگاههای کشور کاپیتان خانلری مدیر عامل سابق سازمان کاپیتان پهلوانی مدیر عامل سابق سازمان دکترمحمد پور مدیرکل حسابرسی سابق هما - عابد زاده مدیر کل سابق شرکت هواپیمایی آسمان - کاپیتان اوقاتیان معاونت عملیات سابق هما - مهندس شفتی مدیر عامل سابق هما به هر حال این اسامی پیشنهادی من است دوستان هم می توانند هرکدام اسامی را به این لیست اضافه کنند اگراین کار توسط ما که کار شناسان این صنعتیم صورت نگیرد متاسفانه باز هم خاله و خان باجی با یک سفارش تلفنی شوهر عمه یا پسر خواهر شوهر بزرگه را که بیکار هستند برای ما انتخاب خواهند کرد حال خود دانید

  • 0 0

    آقای مهندس تبادار فردی لایق و شایسته است چهره مردمی و شخصیت والای ایشان که از مدیران شایسته و سالم کشور است هیچ وقت فراموش نخواهد شد. در ایام عید بخاطر جلوگیری از ریخت و پاش های بیخودی و نابجا، مراسم دید و بازدید عید سال ۹۳ را در دفترش با پذیرایی ساده و با کمترین هزینه انجام داد. آیا نمی توانست مراسم آنچنانی بگیرد یا نمی توانست دفترش را چنان مجلل نمایدیا نزدیکانش را به پست های شرکت بگمارد. آقای مهندس تبادار فراجناحی فکر می کرد تابع هیچ فرد یا اشخاصی در کارش نبود. پس دید موفق نمی شود جوانمردانه آمد و جوانمردانه و با سربلندی رفت. خداوند به خود و خانواده محترمتشات سلامتی و عزت بیشتر عنایت کند.

  • مسعود امیدوار 0 0

    ای بابا موضوع شایسته سالاری مشکل اغلب ادارات و سازمانهای ماست. در همین وزارت راه بزرگترین شرکت آن شرکت ساخت است که مدیرعاملی آن به نورزاد سپرده شده بپرسید تجارب ایشان آیا در این موضوع و در این حد بلوده است؟ آیا در طول ۸ ماه گذشته توانسته گام موثری برای بهبود بردارد؟ آیا فرد بهتری برای این پست نمی شد انتخاب کرد؟ آیا انتصابات ایشان و عزلهای انجام شده در این شرکت منطقی و مفید بوده است؟ دولت تدبیر و امید باید برنامه ای بگذارد که عزل و نصب مدیران بسیار با دقت و حسب صلاحیتها صورت گیرد نه حسب صلاحدیدهای فردی مدیر ارشد.

  • امید 0 0

    واقعا مشخص شد تبادار انسان شریفی هست اخه اینها چنان مافیایی درست کردند که … کسی نتونه کار کنه تبادار دوست داریم وزیر به داد شرکت برس

  • کارشناس ارشد صنعت 0 0

    جناب آخوندی با سلام لطفا فکری به حال سازمان هواپیمایی کشوری بکنید اقای جهانگیریان اصلا اینکاره نیستند تو را به خدا زودتر تصمیم گیری کنید

  • مراقبت پرواز 0 0

    جناب آقای تبادار درود به شرفت که فهمیدی چقدر باند و فساد تو این شرکت فرودگاه ها هستش. خوب فهمیدی که شایسته سالاری و پیشرفت و ترقی در نظر آقایون بی مفهوم و خنده داره. آقای محمد آقا که نوشتی خدارو شکر که وزیر به اشتباه خودش پی برد و اسم اقای مومنی رخ و امیر مکری رو میاری مگه در زمان مدیریت اقای مومنی رخ همین آقا نبود که نامه مشاغل خاص رو برای مراقبت پرواز نزد. مگه در زمان آقای امیر مکری زمینهای تهرانسر مفت واگذار نشد مگه همین اقایون هزار وعده توخالی ندادند. چند تا جلسه کنترلرها با این حضرات داشتند چی شد؟ مدیر ارشد؟ آره ثمره مدیریت آقایون کشتن انگیزه کسانی بود که جان مردم در دستان اونهاست و حرفه مراقبت پرواز رو به نابودی کشوندند. ثمرات مدیریت آقایون چند وقت دیگه رو میشه. این آقایون از هوانوردی ساختن چند تا سوله به نام ترمینال رو بلدند فقط. باید واقعا افسوس خورد و به حال این صنعت گریه کرد که ادمهایی که جز ضربه زدن به صنعت کاری نکردن باز زمام امور به دستشون سپرده بشه. جناب آقای وزیر قحطل الرجال که این آدمها باز بیان؟ یعنی با وجود این همه آدم حسابی که تو هوانوردی تحصیلات عالیه دکتری و هوا فضا دارند کار مدیریتی هم کردند باز این ادمهای تکراری که همه چیز رو فدا میکنند تا پستهاشون حفظ شه باید بیان سر کار؟ بدا به حال هوانوردی، بدا به حال این سیستم فشل بیمار مریض دیگه هیچ امیدی به پیشرفت و بهبود وضعیت اسفبار این صنعت با این مدیران نیست بدا به حال هوانوردی که این آقایون حیثیت، حساسیت و شان و منزلت کنترلرها رو به سخره گرفتن و براشون پست مدیریتی بیشتر از جان مردم ارزش داره و حالا باز باید ضربه های بیشتری رو شاهد باشیم. این صنعت درست شدنی نیست جناب تبادار آدم درست هیچ وقت با این فاسدها نمیتونه کار کنه درود به شرفت

  • کنترلر پرواز 0 0

    آقای کارشناس ارشد صنعت چرا رئیس سازمان اینکاره نیست؟ آد می که عضو هیات علمی امیرکبیر در بخش هوافضاست اینکاره نیست؟ این خلبانهای بیسوادی که یک دیپلم دارند با چند ساعت پرواز پولی و پارتی اینکارن؟ مگه آقایون اینکاره نبودند که دله دزدیشون رو شد و با دستبند از سازمان رفتند اوین اتفاقا صنعت هوانوردی مدیرانی رو نیاز داره که اولا سیر باشند تا هوانوردی رو فدای پست نکنند بعد با سواد باشند و بتونند این سیستم فاسد و مریض هوانوردی رو درمان کنند تا حدی آدمی که هیات علمی هست میفهمه هوانوردی یعنی چی. آقای جهانگیریان یک سر و گردن از بقیه مدیران بالاترند. اینقدر بیخود جو سازی نکنید لطفا

  • کارمند الکترونیک 0 0

    درود بر آقای تبادار و ننگ بر هیئت مدیره بی کفایت شرکت فرودگاهها و آقای نوریان که دست همه آنها توی یک کاسه است اگر آخوندی فکری به حال این شرکت نکنه تا کمتر از چند سال هیچ فرودگاهی سر پا نمی مونه!

  • احسانی 0 0

    به نظر می رسد مدیران کنونی سازمان هواپیمایی کشوری روی ریاست آن هم اثر منفی گذاشته اند. جناب آقای جهانگیریان نمی خواهید از این کمای طولانی مدت مدیریتی بیرون بیایید؟؟

  • آزاده 0 0

    خدا را شکر این شرکت یک آدم سالم را بالاخره به خودش دید، کسی که به هیچ وجه تسلیم مافیای قدرت و مدیران فاسد شرکت نشد… برای آقای تبادار آرزوی سلامتی و سرافرازی میکنم.

  • مهندس هواپیما 0 0

    عزیزان تا زمانی که سرنوشت صنعت هوانوردی در دست دولت باشد این بساط ادامه دارد, این بساط سعی و خطا و انتخاب مدیران بی کفایت که برای این کار ساخته نشده اند. کافی است به دیگر کشورهای پیشرفته نگاه کنید و ببینید مدیریت هوانوردی در بخشهای مختلف ان با چه اشخاصی و با چه تخصص های و پیشینه ای هستند. و حال بنگرید در کشور ما چه گونه بوده است … اقای وزیر و قائم مقام ایشان در امور هوانوردی چقدر درک از اهمیت مدیریت تخصصی این صنعت داشته اند … که بتوانند با بکار گیری مدیران ارزشمند این صنعت را در مسیر رشد خود قرار دهند…

  • کمک کمک 0 0

    وزیر محترم راه خواهشا یک تیم تحقیق و تفحص برای رسیدگی به مشکلات و فساد موجود در شرکت فرودگاه ها گسیل کنید خواهشا

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل