| کد خبر: 73138 |

تین نیوز | مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با ارسال نامه ای، مدیران روابط عمومی شركت های هواپیمایی را به پاسخگوئی و همكاری با رسانه ها ملزم كرد.
 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی، رضا جعفرزاده با تاكید بر اینكه مشتری مداری جزء وظایف لاینفك روابط عمومی به شمار می رود، در این نامه آورده است؛ نظر به لزوم اجرای ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت و شبكه پروازهای داخلی در 170 مسیر ضروری است، روابط عمومی ها جهت تنویر افكار عمومی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نسبت به اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف اقدام كنند.
 
وی افزود: شركت های هواپیمایی باید به منظور سهولت دسترسی نرخ های بلیط پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی شركت هواپیمایی مربوطه و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار مشتریان قرار دهند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه ضمن تاكید بر ضرورت اجرائی شدن توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی كشوری در امر اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی ها همواره متقاضیان را از خرید بلیت هواپیما از مراكز غیر معتبر منع كرده و از درج نرخ بلیت و داشتن لوگوی شركت اطمینان حاصل كنند.
 
جعفرزاده با اشاره به اینكه تخلفات احتمالی به نام آن شركت بخصوص در مواقعی كه تقاضاها بالاست موجب خدشه دار شدن اعتبار آن مجموعه نزد افكار عمومی می شود، از مدیران روابط عمومی ها خواست تا موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام تا نسبت به برخورد با آنها توسط دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شكایات سازمان اقدامات مقتضی صورت گیرد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل