| کد خبر: 6445 |

تین نیوز | صنعت فرودگاهی کشور نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است، بنابراین مسیر را برای حضور انان وسیع تر کنیم.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، محمد علی ایلخانی سرپرست جدید شرکت فرودگاه‌های کشور ،با اشاره به اینکه نگاه من در این صنعت تنها خدمت کردن است ، گفت: مسولان صنعت هوانوردی و فرودگاهی باید دست در دست هم برای خدمت به این صنعت و توسعه آن اهتمام داشته و خدمات ارزنده ای را با تغییر نگاه خود ارائه دهند.
وی در ادامه به فعالیت‌های خود در صنعت هوانوردی و فرودگاهی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این صنعت تجارب زیادی را کسب کرده ام  و در این فعالیت ها نگاهم تنها خدمت کردن به این صنعت بوده است.
وی تصریح کرد: صنعت فرودگاهی کشور نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است تا بتوانند به رشد و بالندگی این صنعت کمک كنند.
ایلخانی با بیان اینکه صنعت فرودگاهی ما باید در دنیا حرف اول را بزند، اظهار داشت: مدیران فرودگاهی باید با آموزش و کسب تخصص های لازم مسیر را برای حضور بیشتر بخش خصوصی و خدمت به این صنعت را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
 

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • کارمند 0 0

    با سلام ضمن عرض خیر مقدم به جناب آقای ایلخانی امیدوارم ایشان بخواهند و البته بتوانند از تمام پتانسیل و توانایی موجود در بخش مدیریت فرودگاهی به نحو مطلوبی استفاده نمایند. لازمه این کار حاکمیت نظام شایسته سالاری دینی(نه امنیتی) در انتصاب مدیران و تجدید نظر در انتصابات گذشته است. در نظام مردم سالار دینی کاش روزی فرایند انتصاب مدیران برپایه دانش و براساس شایستگی و مهارت باشد تا مدیران جهت تداوم مدیریت خود بدنبال برقراری ارتباط خاص از طریق بستگان نسبی و سببی با مدیر عامل نباشند. مدیر فرودگاه بعنوان یک بنگاه اقتصادی نباید یر اساس مناسبات سیاسی، حزبی، جناحی و گروهی انتحاب شود که با کوچک ترین تغییر در هیئت مدیره شرکت، متزلزل گردد. مدیر شایسته در صنعت هوانوردی صرفا مدیریت هزینه نیست بلکه دارای توان و پتانسیلی است که چنانچه به هردلیلی کنار گذاشته شود، بتواند یک بنگاه اقتصادی را بطور کارآمد و سودده مدیریت نماید. واقعا چه تعداد از مدیران فرودگاهی موجود توان ادره یک بنگاه اقتصادی را دارند؟ توجیه انتخاب مدیران فرودگاه ازبین متخصصین عملیاتی حاصل از اشتباه استراتژیک ارائه همزمان خدمات ناوبری هوایی و خدمات فرودگاهی توسط شرکت می باشد. تحقق اهداف چشم انداز ایران ۱۴۰۴ و کسب عنوان کشور برتر منطقه در ارائه خدمات ناوبری هوایی ایمن و مطابق با استانداردهای جهانی مستلزم تمرکز زدایی و خصوصی سازی یا تجاری سازی فرودگاه ها و واگذاری مدیریت و حتی مالکیت فرودگاهها به بخش غیر دولتی استانی و ارائه متمرکز خدمات ناوبری هوایی است. اگر چه نتیجه این تفکیک در دنیا به افزایش کیفیت خدمات در هر دو بخش منجر گردیده است ولی انتخاب اکثر اعضای محترم هیئت مدیره از فعالان بخش غیر دولتی در صنعت هوانوردی(اعضای هیئت مدیره شرکت های هندلینگ، مشاور و طراح فرودگاهی و…) موجب نگرانی حاصل ازتضاد منافع شرکت فرودگاهها و بخش غیر دولتی خواهد بود.

  • کنترلر مرکز کنترل 0 0

    اقای ایلخانی ابتدا بایستی دستان مافیایی را کوتاه کنی وکسانی را که بدون بلیط سوار شده اند را پیاده کنی که البته کار بسیار سختی هستتش وشاهد اون اینکه اقای تبادار رو همین گروه به زمین زدند چونکه اینها منافع نامشروع زیادی از قبل این شرکت برای خود ودوستانشان فراهم نموده اند. برای موفقیت شما دعاگوهستیم.

  • عملیاتی 0 0

    متاسفانه اکثر مدیران از نظام پارتی سالارانه بهره مندند.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل