| کد خبر: 60095 |

تین نیوز | با وجودی که پرواز یزد-تهران شب گذشته هواپیمایی آسمان با تاخیر ۷ ساعته انجام شد اما مسئولان این ایرلاین حاضر به پرداخت غرامت به مسافران نشدند.
 
در حالی که براساس آئین نامه حقوق مسافر، شرکت‌‌های هواپیمایی در قبال تاخیرهای بالای ۴ ساعت باید به مسافران غرامت پرداخت کنند، اما برخی شرکت‌های هواپیمایی این آئین نامه را اجرایی نکرده و پاسخ روشنی هم به مسافران نمی‌دهند.
 
براین اساس، پرواز شب گذشته هواپیمایی آسمان در مسیر یزد - تهران با تاخیر ۷ ساعته انجام شد و مسافران به جای ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه در ساعت ۵ و ۳۰ صبح پرواز کردند اما در این بین، مسافرانی که برای پیگیری علت تاخیر و همین طور دریافت غرامت به مسئولان این شرکت هواپیمایی مراجعه کردند، پاسخ روشنی را از این مسئولان نگرفتند.
 
یکی از مسافران این پرواز می‌گوید: یکی از مسئولان این ایرلاین در فرودگاه در مقابل اعتراض مسافران به عدم پرداخت غرامت، عنوان کرد که سایر شرکت‌‌های هواپیمایی هم این موضوع را اجرا نمی‌کنند، بنابراین شرکت آسمان هم پرداخت غرامت بابت تاخیر را اجرا نخواهد کرد. همچنین یکی دیگر از مسئولان این ایرلاین نسبت به وجود چنین آئین نامه‌ای ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که چنین آئین نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ نشده است.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل