| کد خبر: 56809 |

وبلاگ تین نیوز، عباس آخوندی |  صنعت هوانوردی ایران فقط در حوزه ناوگان، نیاز به سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری در 10 سال آینده دارد تا بتوانیم جایگاه مناسبی در سطح منطقه ایجاد کنیم. 

ضمن این که رشد بیشتر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به عنوان ایرلاین ملی کشور ضروری است، قلبم درد می‌گیرد وقتی که می‌بینم شرکت هواپیمایی ایرا‌ن‌ایر به عنوان شرکت حامل پرچم ما، در سنوات گذشته در وضعیت نامطلوب و شرایط سخت قرار گرفته است. 

در این راستا به هیئت وزیران برنامه ای به منظور بازسازی ساختاری ایران‌ایر به عنوان شرکت حامل پرچم ایران ارائه دادم زیرا ایران ایر، فارغ از دولتی یا خصوصی بودن بزرگ ترین ثروت ملی ایران در صنعت هوانوردی است و ما نمی توانیم این ثروت را رها کنیم بلکه باید به فکر بازسازی ساختاری کامل آن باشیم. 

یکی از مشکلات ایران‌ایر این است که متأسفانه همه هزینه‌های بازنشستگان این ایرلاین، مستقیما بر خود شرکت تحمیل شده این در حالی است که ‌هزینه های بازنشستگی بر عهده سازمان های بازنشستگی است و این موجب افزایش هزینه‌ها و زیان این شرکت هواپیمایی شده است. 

حتی اگر قرار باشد ایران ایر خصوصی شود که اینجانب اعلام می کنم با خصوصی‌سازی ایران‌ایر هم موافق هستم، باید بعد یک از بازسازی ساختاری، در دستور کار قرار گیرد.

برگرفته از خبر تین نیوز

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

نظرسنجی
مهمترین دلیل عدم تحقق کامل اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه حمل‌ونقل را چه می‌دانید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل