| کد خبر: 45245 |

تین نیوز | مدیرعامل فرودگاه پیام جان‌باختن خلبان یوسفی‌‌مهر در سانحه سقوط هفته گذشته را تسلیت گفت.
 
هفته گذشته یک فروند هواپیمای آموزشی TB21 با هدایت دو خلبان به نام‌های طارمی و یوسفی‌مهر (مدیر مرکز آموزش خلبانی پارسیس) در فرودگاه پیام سقوط کرد و در حالی‌که وضع عمومی کاپیتان طارمی خوب است، متأسفانه کاپیتان یوسفی‌مهر پس از تحمل درد ناشی از سوختگی، جان خود را از دست داد.
 
در پی این رخداد مدیرعامل فرودگاه پیام، طی پیامی، درگذشت کاپیتان یوسفی‌مهر را تسلیت گفت:
 
"خبر درگذشت کاپیتان مجید یوسفی‌مهر مدیرعامل شرکت هوانوردی پارسیس موجب تأثر اینجانب شد، بدینوسیله مراتب تألم خود را اعلام می‌نمایم و از درگاه خداوند منان رحمت، غفران الهی و علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان محترم مسئلت می‌نمایم.
 
محمدعلی مختاری – رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • عزادار 0 0

    باعرض تسلیت باید به اطلاع برسانیم که آقای حجتی کارشناس عالی وخبره قابلیت پرواز واز مدرسین قوانین ومقررات هوائی در سطح اروپا وآمریکا بدون بازدید از این هواپیما در اصفهان اقدام به صدور مجوز پروازی موقت از تهران نموده است با وجود اینکه این هواپیما دوسال زمینگیر بوده اقدام به صدور مجوز پروازی بدون بازدید نموده است وهواپیما با حداقل خلبان یعنی باید با یک نفر باید پرواز میکرده و با چرخ باز وحداقل سوخت محدود میشد که از وظایف ونظارت سازمان محسوب میگردد حالا چه کسی جوابگوی خانواده این عزیز ازدست رفته ودوفرزند خردسالش خواهد بود. حتما هیچکس زیرا حسنلو ومسئولین بالاتر می گویند طبق روال گذشته خلبان مقصر است چون فوت کرده است. انشا.. روزی دامن همه اینها را خواهد گرفت. در پایان لازم است از طرف پرسنل استاندارد سازمان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم صبر عظیم شان را از خداوند متعال خواستار باشیم خداوند رحمتش کند که خلبان از دست رفته کارآفرین وپورتلاش وروزی رسان خیلی ها بوده ونان بر کسی نبود …

  • هاشم 0 0

    هواپیمایی کشوری پاسخ دهد که چگونه برای هواپیمایی که دو سال گراند بوده است مجوز پرواز با ۲ نفر را صادر کرده است.

  • هوشنگ 0 0

    آخر عاقبت بازرسی هواپیما با مکانیزم و مدل نوین ابداع شده توسط شیخ الشیوخ و مریدان ایشان بنام روش بازرسی هواپیما از راه دور یا روش تله پاتی که بند آن در همه اسناد این تیم مجرب وجود دارد. بفرمایید در طول تاریخ سازمان هواپیمایی کشوری کدام هواپیما با S. F. P سقوط کرده که این هم جزئ نوادر تاریخ است. آقای دکتر شما خودتان را بخواب زده اید و بیدار کردن شما محال است خوب بخوابید

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل