| کد خبر: 41635 |

وبلاگ تین نیوز، محمدعلی ایلخانی |  آماده سازی ترمینال یک فرودگاه یکی از اهداف ما برای عید نوروز امسال است که پیش بینی می کنیم تا 15 اسفندماه این ترمینال آماده شود و پس آ آماده سازی بخشی از پروازهایی که از ترمینال 4 انجام می شود را به این ترمینال منتقل خواهیم کرد و با اضافه شدن این ترمینال که حدود 22 هزار متر مربع مساحت دارد، حداقل سالیانه 2 میلیون نفر مسافر در مدار پذیرش قرار می گیرند، البته ما بیشتر به دنبال کیفیت خدمات دهی هستیم تا کمیت. 

این ترمینال مجهز به AIR BRIDGE با همان پل هوایی است به طوری‌که سوار و پیاده شدن مسافران از هواپیما از این طریق این پل‌های هوایی انجام می گیرد و مسافران به جای اینکه سوار اتوبوس شوند، می توانند به راحتی از این پل‌ها استفاده کنند. 

از نظر ایمنی هم استفاده از پل‌های هوایی بسیار مناسب است، تردد کمتر اتوبوس‌ها و دیگر خودروها در سطوح پروازی ایمنی بیشتری را به دنبال دارد، ضمن آنکه بار مسافران بلافاصله پس از پیاده شدن به بارانداز می شد و روی غلتک قرار می گیرد زیرا فاصله باانداز تا ترمینال هواپیما 10 متر است.

مشکل ما در ترمینال 6 این است که باتوجه به حضور خودروها در سطوح پروازی که نباید بیش از 20 کیلومتر هم سرعت داشته باشند، ورود بار با تاخیر انجام می شود که مسافران نسبت به این موضوع گلایه های زیادی داشتند. 

این ترمینال برای هواپیماهای بزرگ مانند بوئینگ 747 و یا ایرباس در نظرگرفته می شود و پرواز این هواپیماها را به ترمینال یک منتقل می کنیم. 
انتقال این هواپیماها را برعهده مدیرکل فرودگاه گذاشتیم، برای عید نوروز این ترمینال با طراحی جدید و یک پذیرش مسافر جدید، خدمات برتری را در فرودگاه ارایه می کنند که می تواند الگویی برای اصلاح روش در خدمات فرودگاهی کشور باشد. 

در فرودگاه امام نیز به منظور افزایش ظرفیت و یا بهره برداری از اقداماتی که در گذشته انجام شده، 8 هزار مترمربع به فضای موجود ترمینال در سالن ترانزیت افزوده می‌شود تا مردم احساس راحتی بیشتری داشته باشند. 

در این بخش امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و دیگر ملزومات مورد نیاز مسافران فراهم شده است تا در صورت نیاز بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

برگرفته از خبر خبرگزاری مهر

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • اکبر مقامی 0 0

    هدف از توسعه امکانات ارائه خدمات ایمن و کاملتری خواهد بود که توسعه سخت افزاری فرودگاه بدون وجود مدیر مجرب و متخصص جز اتلاف سرمایه نتیجه ای نخواهد داشت. آقای ایلخانی مجموعه سخت افزار، نرم افزار با وجود مدیریت در یک محیط رقابتی اسباب رشد و شکوفایی است که متاسفانه سازمان هواپیمایی کشوری از وجود آین نعمت محروم و بعلت وجود مشغله متعدد، ریاست سازمان فقط در زمان فراغت از تدریس یا حضور در پروژه های متعدد در زمان های کوتاه در سازمان حاضر و وقت رسیدگی به امورپیش پا افتاده سازمان را نداشته و بدتر از همه این مصائب نه ایشان و نه مشاوران این مقام محترم هیچ تعلق خاطری به سازمان نداشته و مطمئن هستند در صورت ناکامی در این مسند مطابق عرف جاری و معمول در مسند بهتری به انجام وظیفه خواهند پرداخت. بی تفاوتی موجود باعثاموری است که اسباب سوانح و کاهش اعتبار هوانوردی و نرخ نامتعارف سوانحی است که ردپای سوی مدیریت در آنها مشهود و عدم تحقق موارد مشابه در دنیا موید این مساله است. برای مثال در کدام گزارشی ارابه فرود هواپیما در حال تاکسی جمع شده یا در کجای این کره خاکی ریاست سازمان به گزارش بدنه کارشناسی در سازمانی که خود سکان دار ان است توجه نکرده و به رغم تذکرات مجوزی را تمدید میکندکه سانحه ای بوقوع میپیوندد که غیر قابل جبران است. درکجای این کره خاکی بیست و پنج کارشناس طی نامه ای مکتوب به رفتار و ارتباط یک شرکت متخلف معترض میشوند ولی در نهایت شرکت متخلف با هماهنگی ریاست سازمان پیروز میدان و به این فتح و نصرت مفتخر میگردند و کارشناسان محکوم! حالا ساخت و تجدید بنای ساختمان بدون امعان نظر به سایر عوامل وابسته مفید فایده خواهد بود یا نه؟

  • اکبر مقامی 0 0

    ساختار هوایی مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزاری است که با وجود مدیریت پویا در محیطی مستعد رشد و خدمات آن در جامعه به کلیه ذینفعان سود میرساند. جناب آقای ایلخانی ساخت و تجمیع بهترین امکانات با وجود افرادی نالایق در مقام سکانداری سازمان هواپیمایی کشوری یا دفتر نظارت جز لطمه به سرمایه صرف شده نتیجه ای ندارد چون سیستم مدیریت در نهاد حاکمیتی مریض و معیوب است. لطفا مشکل را ریشه ای درمان کنید اگر عده ای بر حسب کار و تخصص بگویند این اقدام خطر ناک و مسئولین ارشد سازمان با توجه به نفوذ شرکت متخلف مساله را نادیده بگیرند سانحه انتونف بوقوع میپیوندد، چرخ جلوی هواپیمای RJ روی باند در هنگام حرکت جمع میگردد و این موضوعات نادر که چند دهه است در دنیا بوقوع نپیوسته در کشور عزیز ما اتفاق میافتد. برخی روسا چند شغله بعلت کثرت کار و کمبود زمان بعضی اوقات اگر وقت کنند به سازمان سری زده و در راستای سفارش برخی دوستان اقداماتی شاید انجام دهند و بقیه وقت خود را در سایر مبادی صرف میکنند چرا که هیچ تعلق خاطری به مسئولیت و شغل غصب شده نداشته و در صورت برکناری به سایر امور پرداخته و بعلت عدم مکانیزم بازخواست ادامه عمر خود را صرف امور ارجاعی جدید مینمایند. دست شما به وزیر محترم میرسد لطفا حقایق موجود را باستحضار ایشان برسانید. ا

نظرسنجی
به نظر شما اولویت استفاده از سرمایه‌های جذب شده خارجی از سوی وزارت راه و شهرسازی در کدام بخش است
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل