| کد خبر: 305 |

تین نیوز | بر اساس آخرین اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کاسپین توانست رتبه نخست کم تأخیرترین پروازهای داخلی را کسب کند.

سازمان هواپیمایی کشوری با ارائه گزارشی در سایت خود در راستای اطلاع رسانی شفاف تر به عموم شهروندان، ضمن بررسی روند پروازی ایرلاین های داخلی، با ارائه آماری به مقایسه تعداد پروازهای تأخیر با تعداد کل پرواز های انجام شده این شرکت ها پرداخت. 
 
کاسپین با انجام به موقع ترین پروازها، فقط در ۲۳ درصد پرواز های خود تأخیر داشت که توانست عنوان کم تأخیرترین ایرلاین داخلی را در دی ماه سال جاری کسب نماید. شایان ذکر است ایرلاین های قشم ایر، کیش ایر، آسمان و ماهان به ترتیب با میانگین ۲۴، ۳۰، ۳۵ و ۳۸ دقیقه تأخیر در هر پرواز در رده های بعدی کم تأخیرترین ایرلاین ها قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در نشست اعضای هیئت مدیره این شرکت با اعلام این خبر، بر تلاش پرسنل و مجموعه خود برای کاهش زمان تأخیر در برخی پروازها و نیز نزدیک شدن به استانداردهای عالی صنعت هوانوردی تأکید کرد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • مسافر 0 0

    کاش در مورد ایران ایر هم می گفتید که چقدر تاخیر داشته تو دی ماه، خب البته حق هم دارید که ننوشتید چون ما مسافران ایرانی تو دنیا شرمنده می شدیم…

نظرسنجی
مدیریت لجستیکی در حوزه حمل‌ونقل زمینی، هوایی و ریلی در زلزله اخیر کرمانشاه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
نتایج
آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل