| کد خبر: 305 |

تین نیوز | بر اساس آخرین اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کاسپین توانست رتبه نخست کم تأخیرترین پروازهای داخلی را کسب کند.

سازمان هواپیمایی کشوری با ارائه گزارشی در سایت خود در راستای اطلاع رسانی شفاف تر به عموم شهروندان، ضمن بررسی روند پروازی ایرلاین های داخلی، با ارائه آماری به مقایسه تعداد پروازهای تأخیر با تعداد کل پرواز های انجام شده این شرکت ها پرداخت. 
 
کاسپین با انجام به موقع ترین پروازها، فقط در ۲۳ درصد پرواز های خود تأخیر داشت که توانست عنوان کم تأخیرترین ایرلاین داخلی را در دی ماه سال جاری کسب نماید. شایان ذکر است ایرلاین های قشم ایر، کیش ایر، آسمان و ماهان به ترتیب با میانگین ۲۴، ۳۰، ۳۵ و ۳۸ دقیقه تأخیر در هر پرواز در رده های بعدی کم تأخیرترین ایرلاین ها قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در نشست اعضای هیئت مدیره این شرکت با اعلام این خبر، بر تلاش پرسنل و مجموعه خود برای کاهش زمان تأخیر در برخی پروازها و نیز نزدیک شدن به استانداردهای عالی صنعت هوانوردی تأکید کرد.

ارسال نظر

  • مسافر 0 0

    کاش در مورد ایران ایر هم می گفتید که چقدر تاخیر داشته تو دی ماه، خب البته حق هم دارید که ننوشتید چون ما مسافران ایرانی تو دنیا شرمنده می شدیم…

آخرین عناوین پربازدیدترین عناوین پربحث ترین عناوین
معرفی کتاب معرفی نشریه هفته نامه حمل ونقل